Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeModel r1 z 2003 roku uwielbia wpadać w shimmy...
OdpowiedzNi ch*** nie rozumiem lektora :D
Odpowiedzmokre mam ale z cbr. max dzisiaj znów mialem
OdpowiedzLektor jadł suchą bułkę podczas czytania ?
OdpowiedzCzy lektor to komputerowy syntezator mowy ?!?!?!
OdpowiedzDYKCJA STRASZNA , wytrwałem 7 sek (kto mu dał prace lektora?)
OdpowiedzDYKCJA STRASZNA , wytrwałem 7 sek (kto mu dał prace lektora?)
OdpowiedzFajny materiał. Nie odnosząc się do treści - ciężko zrozumieć lektora. Za szybko gada i niezbyt wyraźnie.
Odpowiedzkupiłem 929rr z przeznaczeniem do "szybkiej turystyki" i teraz mówię - NIGDY WIĘCEJ! miejsce sportów jest na torze...
OdpowiedzKupiłem swoją R6 za 9 tys zł a państwo pochłonęło jeszcze tysiaka więc łącznie dałem 10 tysiaków. Poprzedni właściciel leżał ale na całe szczęście ratował motocykl swoim ciałem więc mam tylko lekko odrapany lewy dekiel oraz czachę. Kupienie motocykla w tej cenie ma sens ale tylko wtedy jeśli przeszuka się możliwie dużo ogłoszeń zobaczy na żywo możliwie dużo motocykli. Codziennie pokonuje swoją R6 minimum 50-60 km. Powiem tak... Dopóki moja pani nie bedzie aż za bardzo mówić ze siedzi sie jej nie wygodnie albo nie siądą mi plecy będę jeździł moją R6. Jako że jest to młodszy brat prawdziwej legendy, pierwszego motocykla do którego stworzenia ktoś w końcu użył łuków na desce kreślarskiej a nie tworzył kredensów mając tylko linijke. Pozdrawiam
OdpowiedzKupując każdy sprzęt używany, nieważne ile ma kół, ile ma koni, należy sprawdzić tyle ile tylko się da. Podstawowa zasada, "Załóż, że poprzedni właściciel był totalnym niechlujem", tylko idąc takim torem i nie wierząc w błyszczący lakier dobrze wydasz swoje pieniądze.
Odpowiedzma sens! ale nie w Polsce za 10 000 - u nas w tej cenie to podrutowane padaki...
Odpowiedza ja w pracy nie mam glosnikow, przydalo by sie wiecej tekstu do poczytania.
Odpowiedzw pracy masz pracowac, a nie pierdziec w stolek i ogladac bzdety na scigaczu! po premii!
OdpowiedzNa tuningowy komin była kasa, ale na naprawienie obrotomierza już nie.
OdpowiedzCo za bzdura.. sport tylko na tor?! a dlaczego nie mogę jeździć sportem wokół komina?! Jeżeli ktoś lubi taką charakterystykę to niech jeździ, ja jestem fanem, sam jeżdżę sportową 750... wokół komina... Sport za 10.000zł to bez sensu zakup?! Kolejna brednia..
OdpowiedzSportem wokół komina jeżdżą dresiarze. I pedały.
Odpowiedzi koksy Wera! I koksy!
OdpowiedzJak już szukamy legendy to już bardziej Ducati 999. A jeżeli typowego ścigacza do zabawy Triumph Daytone ceny są bardzo przystępne. A co do R1 jakoś nigdy nie była dla mnie ani piękna, ani kultowa - ani w tedy, tym bardziej dzisiejszych czasach
OdpowiedzTaki sobie artykuł i film. Gdyby chociaż były teksty Boczo...
Odpowiedzza szybko mówisz, nie można sie skupic na filmie tylko trzeba sie wsłuchiwac w Ciebie . Ale czekamy na drugi film :)
OdpowiedzNie za szybko - nie wymawia kocówek i spółgłosek dlaczego mamy szeleszczenie - kilka lekcji u logopedy który poprawi błędy codzienność które ma każdy z nas - a na wizji to strasznie kuje w uszy
OdpowiedzTo jest bardzo ciekawe, że gdy temat dotyka motocykla dla rasowych dresiarzy, to natychmiast uruchamia się fontanna hejtu i żenująco prymitywnych komentarzy... Przypadek? :)
OdpowiedzDresiarze przeszli na bmw 1000 rr ...
Odpowiedzjak widzisz jest tu też paru polonistów ;)
Odpowiedzmateriał bardzo kiepski, nic nie wnosi, niczego nie wyjaśnia, czysta hipoteza autorstwa syku syku, jak się nie przejedziesz to się nigdy nie dowiesz czym jest r1 w mojej ocenie żarłoczna, wymagająca i niebezpieczna kochanka, kobieta której się nie ufa, ale bez której nie da się żyć i nawet jak masz inną to się obejrzysz bo ta suka ma klasę, pozdro !
OdpowiedzWięcej takich materiałów. I tak jak koledzy niżej napisali DYKCJA.
OdpowiedzCzytanie z kartki jak w szkole na oceny, początki zdań głośno a końce tak cicho i niewyraźnie że nie chce się tego słuchać, a ostatnie słowo całkowicie nie do rozszyfrowania. Mierny na szynach
OdpowiedzZa kilka lat ten pojazd może być legendarny ? :O Pod jakim względem ja się pytam :D ? Legendarny to może być za lat 30-40...tylko nie wiem czy on tyle przetrwa... :D
Odpowiedzfaktycznie słaba dykcja i błędy językowe, ale najważniejsze, że obrotomierz nie działa!
Odpowiedzwideo test fajnie brakuje finezji top gear i jakis wymyslnych porownan z reno clio z bagaznikiem pełnym zakupów z marketu w wyscigu na 1/4 mili
Odpowiedznie da sie tego sluchac same sć ccz!!!!!!!!!!
OdpowiedzKup sobie głośniczki do tabletu, u mnie słychać dobrze. Pozdrawiam :)
OdpowiedzBardzo się ciesze że w końcu pojawił sie taki materiał u was, Wideo test starego motocykla a nie same nowe ... A jeszcze bardziej się ciesze bo sam jestem posiadaczem takiej R1. pozdro
OdpowiedzNo niestety ja oglądałem 2 razy film żeby zrozumieć :D ale bardzo ciekawa forma żeby przekazać słownie to co można napisać i filmik też ciekawy . Tak że popracowanie nad dykcją i ściszenie muzyki i będzie git :D
Odpowiedzspoko material ,jakos niemialem problemu go zrozumiec a Polaczki zawsze sie czepiaja tego co niepotrzeba a sami podobnego materialu by nieposklejali !!!
OdpowiedzNie Polaczki się czepiają, tylko jeżeli ktokolwiek robi test dla szanującej się firmy czy portalu to warto zadbać o dykcję i o to aby to co jest mówione było można łatwo zrozumieć. Chłopak, który komentuje cały filmik, wydaje mi się, że mówi troszkę za szybko i przez to niewyraźnie też i wcale nie chodzi o to, że ktoś hejtuje dla samego hejtowania.
Odpowiedza tam czepiacie się, on nie jest speakerem radiowym że ma dykcje mieć perfekcyjną, grunt że informacje zostały przekazane a jak nie słyszycie to umyjcie uszy.
OdpowiedzJa terz pszekazóje informacje. Hodzi o forme.
Odpowiedz