Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeKolego , spalanie w moto w ogromnej mierze zależy od przyspieszeń i obrotów silnika . Moja r1 przy pałowaniu jest w stanie łyknąć 16 l ,natomiast przy b. spokojnej jeździe i szybkości ok 150/godz na 6 biegu spala tylko ok 6 l /100 km a jak wiadomo ma silnik 1000 ccm . Mój tok rozumowania jest taki , że jeśli ktoś będzie jeździł na moto o poj 190 ccm z szybkością 150 km/godz i będzie gwałtownie przyspieszał to jego spalanie z pewnością znacznie przekroczy wspomniane 3,5 l /100 a tym samym zbliży się do spalania spokojnie jeżdżonych 500 . Nikogo z adeptów motocyklizmu nie namawiam do zakupu na początek maszyn o dużych pojemnościach , nie mniej uważam za bardziej sensowne dla posiadających doświadczenie i uprawnienia starszych motocyklistów kupno używanej 500 za niższą cenę lub zakup skutera niż zakup motocykla o małej pojemności . Nie wiem czy Japończycy próbują wykorzystać kryzys i wysokie ceny paliw aby sprzedać Europejczykom więcej małych motocykli ale jestem pewien że nasz rynek jest dla nich równie ważny jak Azjatycki .Wiem również że od wielkiej liczby sprzedanych maszyn lepsza jest tylko jeszcze większa liczba sprzedanych sztuk .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza