Kingway Motor Poland prezentuje nowo¶ci
Największy polski dealer chińskich skuterów i quadów odkrywa karty przed sezonem 2009
Kingway Motor Poland wchodzi w piąty rok swojej działalności na polskim rynku poszerzając ofertę i rozbudowując sieć sprzedaży. Okazją do pochwalenia się najważniejszymi nowościami w ofercie śląskiego importera była impreza przygotowana dla dziennikarzy z branży motocyklowej i quadowej w okolicach miejscowości Popów.
Spotkanie rozpoczęło się częścią off-roadową. Na przygotowanej trasie, wytyczonej w dolinie rzeczki Liswarty, każdy chętny mógł spróbować swoich sił w przeprawie quadowej. Choć organizatorzy zarzekali się, że stopień trudności pętli jest relatywnie niski, to... sami możecie ocenić po materiale fotograficznym z czym przyszło zmierzyć się uczestnikom zabawy. Błoto, belki, strome podjazdy i zjazdy. Tylko najsprawniejsi poradzili sobie bez wyciągarki. Można było zdrowo się napocić i nieźle ubrudzić.
Aby podnieść nieco poziom emocji organizator przygotował w formie zabawy swoisty puchar dziennikarzy, gdzie przedstawiciele prasy mogli zmierzyć się z naturą i wykazać swoimi umiejętnościami jazdy w terenie. Choć wszyscy traktowali rywalizację w kategoriach zabawy nikt się nie oszczędzał. Zabawa była przednia. Co najważniejsze zarówno ludzie, jak i sprzęt wyszły z konfrontacji z naturą bez szwanku.
Korzystając w przerwach pomiędzy przejazdami wszyscy zainteresowani mogli zapoznać się z nowymi maszynami Kingwaya. Najważniejsze nowości to Dominator Thunder 500 i Dominator 2 500. Najwyższa kategoria wagowa reprezentowana była wśród prezentowanych maszyn przez model Dominator Extreme 700 będący bezpośrednią konkurencją dla największych czterokołowców japońskich firm. Obok nich pojawił się mniejszy kaliber czterokołowców w postaci Hot Beara oraz testowe skutery, a nawet motocykl enduro. Na przykładzie pokazanych pojazdów widać wyraźnie stały wzrost jakości maszyn produkowanych w Chinach oraz coraz lepszą ofertę dalekowschodnich producentów. Sytuacja ta przypomina działania marek tajwańskich i koreańskich, które kiedyś traktowane z przymrużeniem oka dziś stanowią bardzo poważną konkurencję dla renomowanych producentów japońskich.
Po części offroadowej przyszedł czas na wieczorną prezentację planów firmy oraz podsumowanie rywalizacji dziennikarzy. Było też miejsce na pochwalenie się osiągnięciami sportowymi w rajdach przeprawowych. Zresztą zawodnicy Kingwaya pomagali w przygotowaniu trasy dla dziennikarzy i aktywnie na niej wszystkim pomagali. Po wręczeniu pamiątkowych dyplomów i pucharów przyszedł czas na część nieoficjalną. Zabawa i rozmowy kuluarowe przeciągnęły się do późnych godzin nocnych.
Następnego dnia rano Kingway Motor Poland zaprezentował swoją siedzibę i centrum logistyczne. Na ciągle rozrastającej się powierzchni magazynowo-biurowej swoje miejsce znalazło biuro firmy, serwis centralny, największy w Polsce i jeden z największych w Europie magazyn części zamiennych do pojazdów chińskich, a także punkt dystrybucji pojazdów. Co wielu może zaskoczyć Kingway sprzedaje swoje pojazdy z powodzeniem także w krajach północnej i południowej Europy. Rozmach działalności firmy oraz profesjonalizm są imponujące, co wróży dynamiczny rozwój, nawet mimo stosunkowo ciężkich dla branży motoryzacyjnej czasów.
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze