Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeKiedy kilka lat temu stanąłem na swiatłach na mokotowie moją XJ600, a obok mnie stała FuJaRa, coś mnie tknęło. Po pierwsze czułem się jak bym stał osobówką obok TIRa, po drugie, od tego momentu chciałem mieć takiego TIRa. Teraz po kilku sezonach uważam, że to był dobry zakup. Po 2 latach przyzwyczaiłem się do latania w korkach, chociaż mi jej trochę na korki szkoda, to nie odstaję od innych w Wawie. Kogokolwiek spotkam, kto miał przyjemność obcowania z tym sprzętem odradza mi jej sprzedaż. Trochę mnie to denerwuje bo podoba mi się nowa SuperTenera, ale ten sprzęt jest naprawdę bezawaryjny, wygodny i bardzo szybki.
OdpowiedzNowa FJR - wbrew temu co wynika ze specyfikacji - jest znacznie bardziej dynamiczna, szczególnie przy dużych prędkościach i niskich obrotach. W efekcie wyprzedzanie w trasie jest jeszcze fajniejsze ;) Nie mam pojęcia z czego to wynika, ale przy przesiadce z jednej na drugą różnica jest duża. Panowie ze Ścigacza prawdopodobnie napisali artykuł na podstawie materiałów prasowych, skoro o wrażeniach z jazdy nie piszą. A szkoda, bo cyferki nie oddają wrażeń.
OdpowiedzZwykły pozer jesteś.
OdpowiedzKUSZ, a ile to tak średnio wciągnie? miasto i trasa, jeśli możesz?
Odpowiedz