Keanu Reeves testuje Arch 1s. Ten motocykl powala detalami
Firma Arch Motorcycle Company założona w 2011 r. przez Keanu Reeves’a i Gard’a Hollinger’a z roku na rok udoskonala swoje trzy niepowtarzalne modele motocykli. Arch KRGT-1, Arch 1s i Arch Method 143 to motocykle unikalne z szerokim wachlarzem personalizacji. I nie ma co ukrywać, tylko nieliczni mogą sobie pozwolić na zakup motocykla ze stajni gwiazdora Hollywood.
Arch Motorcycle - motocykle od Keanu Reevesa, jak je kupić? Oto moja przygoda
Firma Arch Motorcycle w swoich mediach społecznościowych udostępniła krótki teaser, ukazujący najnowszą odsłonę modelu Arch 1s. Keanu Reeves pędzi w nim po autostradzie w Los Angeles wśród kanionów. Autostrada Los Angeles Crest to jedna z najlepszych dróg w południowej Kaliforni. Liczy 106 km (66 mil) i jest częścią California State Route 2. Droga ta jest niezwykle wymagająca dla motocyklistów ze względu na bardzo ostre zakręty.
Według firmy Arch Motorcycle model 1s to "redefinicja amerykańskiego krążownika sportowego". Arch 1s czerpie wzorce zarówno z cruiser’a jak i z motocykla sportowego. Sercem Arch 1s jest silnik 124ci (pojemność 2032 cm3) ARCH / S&S V-twin, uzupełniony o zaprojektowany przez Arch Motorcycle układ wydechowy. Jego moc wynosi 121 KM, a moment obrotowy wynosi 121 Nm. Waga motocykla to 255 kg. Zbiornik paliwa mieści 17 l benzyny. Posiada on ukrytą pokrywę gazową zintegrowaną z panelem aluminiowym na zawiasach. Po obróceniu odchylanego zatrzasku pokrywa paliwa otwiera się, zapewniając łatwy dostęp do tankowania. Zbiornik paliwa zbudowano z włókna węglowego. Dodatkowo posiada wbudowany wlot powietrza i system filtracji. Przepływ powietrza jest podawany przez boczne otwory wentylacyjne z przodu zbiornika, prowadzące bezpośrednio do układu dolotowego umieszczonego z tyłu zbiornika.To umiejscowienie zmniejsza masę zamontowanego z boku systemu filtracji powietrza i tworzy "opływową" pozycję jazdy, zapewniając jednocześnie optymalny przepływ wlotowy. Model 1s posiada pierwszy jednostronny wahacz firmy ARCH Motorcycle. Podwozie łączy stalową ramę główną z obrabianą maszynowo aluminiową ramą pomocniczą, tworząc unikalną i wydajną konstrukcję. Przednie zawieszenie motocykla to w pełni regulowany widelec serii ARCH/Öhlins FGRT, zaś tył to amortyzator ARCH/Öhlins ze zbiornikiem i hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego. Arch 1s wyposażony został w system ABS firmy Bosch. Z przodu 1s posiada dwie tarcze hamulcowe (podwójne 6-tłoczkowe monoblokowe zaciski radialne), z tyłu jedną tarczę hamulcową(pojedynczy 4-tłoczkowy monoblokowy zacisk radialny ISR). Przednie i tylne koło zostało zbudowane z włókna węglowego. Przednia opona to 120/70-17 firmy Michelin Power RS, zaś tylna 240/45-17 Michelin Power RS. Wszystkie modele motocykli od Arch Motorcycle produkowane są na indywidualne zamówienie. Cena modelu KRGT-1 w ubiegłym roku wynosiła ponad 300 tysięcy złotych. Patrząc na to, jakie rozwiązania i materiały zastosowano do budowy modelu 1s można śmiało stwierdzić że Arch Motorcycle "tanio skóry nie sprzeda". 😉
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze