Kawasaki ZX-6R - oficjalne zdjêcia
ZX 6R Ninja na 2009 zosta³a bardzo odchudzona i upodobni³a siê do ZX 10R
Kawasaki ZX R6 na 2009 jest bardzo podobna do swojego starszego i wiêkszego brata ZX 10R. Motocykl schud³ a¿ o 10 kg, czyli wa¿y teraz 157 kg na sucho. Poprawiono tak¿e rozk³ad jego masy. Po raz pierwszy konstruktorzy Kawasaki zastosowali, w tym modelu, przednie zawieszenie typu Big Piston Front (BPF), które jest prostsze, l¿ejsze i zapewnia wiêksz± wygodê podczas jazdy. Przeprojektowano tak¿e tylny wahacz.
Sercem ZX 6R pozostaje 599 cm3 rzêdowa czwórka ch³odzona ciecz±. Przesz³a ona jednak pewne modyfikacje, dziêki którym silnik powinien teraz lepiej oddawaæ moc przy niskich i ¶rednich obrotach. Do kompletu motocykl dosta³ zupe³nie nowy uk³ad wydechowy i sze¶ciostopniow± skrzyniê biegów.
Poprawiono sztywno¶æ ramy w okolicach wahacza i mocowañ silnika. Zmodyfikowano tak¿e tyln± ramê pomocnicz±. Pozwoli³o to na obni¿enie siedzenia o 10 mm. Ma to zapewniæ lepsz± pozycjê kierowcy podczas jazdy. Konstruktorzy du¿y nacisk po³o¿yli na poprawienie prowadzenia motocykla. W standardowym wyposa¿eniu ZX 6R znajdziemy amortyzator skrêtu Öhlinsa.
Hamowanie zapewniaj± z przodu podwójne 300 mm tarcze z czterot³oczkowymi radialnymi zaciskami, a z ty³u 220mm tarcza z jednot³oczkowym zaciskiem. Owiewki maj± bardziej aerodynamiczny kszta³t i lepiej chroni± kierowcê przed pêdem powietrza. Motocykl zyska³ jeszcze bardziej agresywny i nieco zadziorny wygl±d.
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePodoba mi siê, ustawiê siê w kolejkê na jazdê próbn±
OdpowiedzOdjechana, szczególnie to malowanie monster... ¦wiat³a z przodu mistrzostwo...
Odpowiedz