Kawasaki ZX-10RR model 2017 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
998 cm³
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min Z doładowaniem 154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113.5 Nm {11.6 kgfm} / 11,500 obr./min
Średnica cylindra x skok tłoka
76 x 55 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi przepustnicami, podwójny wtrysk
Liczba zaworów na cylinder
16 zaworów DOHC
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Chłodzony cieczą
Skrzynia biegów
6-biegowa, kasetowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Stopień sprężania
13.0:1
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
System smarowania
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1145 mm
Długość całkowita
2090 mm
Szerokość całkowita
740 mm
Rozstaw osi
1440 mm
Wysokość siodła
835 mm
Prześwit
145 mm
Podwozie
Opona przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Hamulec przedni
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
Hamulec tylni
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy
Zawieszenie przód
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie tył
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
114 mm
Wyprzedzenie
107 mm
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
5.9l
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze