Kawasaki Z1000SX 2011 - sportowy turysta
Ten motocykl musiał się pojawić w ofercie Zielonych. Jest naturalnym uzupełnieniem luki pomiędzy mniejszym ER6f, a bardzo dużym i szybkim GTR1400. Opierając pomysł na sprawdzonym Z1000 Japończycy mogli zaoferować przemyślaną i dopracowaną konstrukcję.
Najważniejszym novum są rzecz jasna owiewki, które stanowią bardzo dobrą ochronę przed czynnikami atmosferycznymi, szczególnie że wyposażono je w regulowaną szybę. Motocykl przystosowany jest do szybkiego i łatwego montażu kufrów, jako że uniwersalny charakter przewiduje także komfortowe i szybkie przemieszczanie się nowym SXem na dużych dystansach wraz z pasażerem. Skoro o nich mowa, warto odnotować rozbudowane uchwyty, nisko obsadzone podnóżki i spore siodło mające uprzyjemnić wspólne podróże. Motocykl stanowić będzie naturalnego konkurenta dla Yamahy FZ1, bardzo ciekawi jesteśmy tego jak przyjmie się na rynku. Już wkrótce więcej na temat nowej Kawy na stronach Ścigacz.pl.
|
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzePosiadam motocykl od 2012 roku :-) zdążyłem nakręcić tylko 7 tyś. kilometrów. ZA : wygoda za kierownicą , zwiększona pojemność zbiornika , oddawanie mocy przez silnik, możliwość dokupienia ...
OdpowiedzPowinien nadac sie do miasta, na tor i na dluzsze wypady. W koncu cos na co moge zamienic zetke. Chodza mi plastiki po glowie ale wolalbym wlasnie cos bardziej cywilnego i to jest chyba to. Waga do...
Odpowiedzwiadomo coś na temat silnika, dostanie go od zetki w nakedzie bez większej rzeźby? Czy redaktorzy udzielą mi ściśle tajnej informacji czy na koniec targów będzie dostępny jeden obszerny artykuł ...
Odpowiedzna www.kawasaki.eu są dane tech.
OdpowiedzSilnik ten sam, a rzeźba? jaka rzeźba, teraz to zmieniają mapy i masz zupełnie inne charakterystyki... A ciekawe czy w stocku będzie akrapovic :)
Odpowiedz