Choć „zieloni" najbardziej kojarzeni są z motocyklowym sportem, to w ich ofercie znajdziemy też bardziej klasyczne akcenty. Znakomitym tego przykładem jest VN 900, który jest nowością na rok 2007. Mamy tutaj prawdziwego customa z widlastym dwucylindrowym silnikiem o mocy 50 KM i sporym momencie obrotowym na poziomie 78 Nm przy zaledwie 3700 obr/min. Kawasaki szczyci się zastosowaniem wielu smaczków technicznych i stylistycznych. Bardzo ładna kuta przednia felga o średnicy 21 cali, mnóstwo chromu oraz stylowe wykończenie detali to elementy rozpoznawcze tego pojazdu. Całość utrzymano w prostym i odrobinę surowym stylu doskonale pasującym do cruiserów i customów.
Zadaniem VN 900 jest nie tylko świetna prezencja, ale także bardzo dobre osiągi oraz wyróżniające prowadzenie. Producent deklaruje najlepszą dynamikę w klasie, skuteczne hamulce oraz świetne zachowanie motocykla na drodze. Przy tym wszystkim VN ma dawać poczucie prowadzenia dużego i ciężkiego motocykla. Jak możliwe jest połączenie tych z pozoru sprzecznych cech? Sami jesteśmy ciekawi.
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze