Następca doskonale znanego VN 800 mimo zwiększonej pojemności wcale nie jest mocniejszy. Wszystko za sprawą coraz bardziej restrykcyjnych norm czystości spalin. Na szczęście w takim motocyklu nie ważna jest moc, a moment obrotowy, dostojność i wygoda, a tych VN 900 Classic ma wręcz nadmiar. Dużą zaletą VN 900 jest napęd przy pomocy bezobsługowego paska zębatego. Ponadto motocykl posiada wszystko, co prawdziwy klasyk mieć powinien, a więc pękaty zbiornik paliwa i głębokie błotniki skrywające grube opony, toczące się na gęsto szprychowanych obręczach. W całości nie brakuje chromu, a i cena jest nad wyraz zachęcająca.
Kawasaki VN 900 Classic
Kawasaki VN900 Classic model 2009
Podstawowe dane techniczne:
silnik
V2
poj.
903 ccm
moment obr.
78.00 Nm (8.0 kgf-m or 57.5 ft.lbs) przy 3700 RPM
skrzynia biegow
5 biegowa
Wymiary:
Dług/szer/wys
2,407 //
rozstaw osi
1,646 mm
Osiągi:
V-max
B.D.
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o Kawasaki VN900 Classic
Brak informacji, dotyczących motocykla
Filmy o Kawasaki VN900 Classic
Brak filmów, przedstawiających motocykl
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeMama ten motocykl 2 lata i lata jak przecinak ,to bardzo dobra kompletnie bezawaryjna maszyna o powalającym wyglądzie, z tego co wiem obecnie najlepszy motocykl w swojej klasie (cruiser średni) na ...
Odpowiedzpotwierdzam mam kawe 3 lata ok 12tkm praktycznie bez problemowy polecam
OdpowiedzSłyszałem opinie, że w silnikach Kawasaki bardzo szybko uszkadzają się panewki wału korbowego i silnik jest praktycznie do wymiany. Czy ktoś może ustosunkować się do tej opinii? Jestem przed ...
OdpowiedzMam ten model w wersji Classic od 3 lat, a także mam kontakt z wieloma użytkownikami tego modelu głównie poprzez forum vulcaneria.pl i nigdy nie słyszałem o takim problemie, w zasadzie mogę z czystym sumieniem napisać że jest to model pozbawiony wad, praktycznie bezobsługowy. Wymieniłem jedynie olej, filtr powietrza, świece i akumulator - czyli dokładnie to co należy co pewien czas wymieniać, nic ponadto. Moto prowadzi się wprost doskonale, duże i wygodne - jedynie Boulevard VL 800 w tej klasie oferuje podobny komfort, jednak stylistycznie Kawasaki jest moim zdaniem o klasę ładniejsze. Yamaha modelem 950 odstrasza ceną i w zasadzie niczym w zamian co uzasadniałoby różnicę w cenie między tymi maszynami, natomiast Honda Shadow jest zdecydowanie słabsza więc nie stanowi żadnej konkurencji. Triumph ładny ale silnik rzędowy i nie gada tak jak by się chciało, a Harley Sportster brzydki i niewygodny - podobnie zresztą jak wszystkie modele tego producenta. Z mojego zupełnie obiektywnego punktu widzenia Kawasaki produkuje najładniejsze motocykle pośród cruiserów a do tego oszczędne i bezawaryjne. Szczerze polecam.
Odpowiedz