Kawasaki Ninja 7 Hybrid model 2024 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
451 ccm
Typ silnika
Hybrydowy. Silnik spalinowy - 2-cylindrowy, 4-suwowy, Silnik elektryczny - z magnesami stałymi
Moc maksymalna
69 KM / 10500 rpm
Maksymalny moment obrotowy
60.4 Nm / 2800 rpm
Zasilanie
Wtrysk paliwa: ø36 mm x 2
Skrzynia biegów
półautomatyczna
Stopień sprężania
11.7:1
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1135 mm
Długość całkowita
2145 mm
Szerokość całkowita
750 mm
Rozstaw osi
1535 mm
Wysokość siodła
795 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
227 kg
Podwozie
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Hamulec przedni
Podwójne tarcze 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulec tylni
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy o średnicy 41mm
Zawieszenie tył
Amortyzator gazowy Uni Trak z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze