Kawasaki KX250F model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników 5
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 4.8 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 4.8 |
Podatność na drobne usterki | 3.8 |
Podatność na poważne usterki | 3.8 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.8 |
Ergonomia | 4.6 |
Ekonomiczność | 4.6 |
Koszty utrzymania | 4.4 |
Stosunek jakość/cena | 5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 5 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 3 |
Na miasto | 3 |
W teren | 3.4 |
Do turystyki | 2.4 |
Na tor | 3.8 |
Do lansu | 3.4 |
Do wygłupów | 3 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Kawasaki KX250F
Rok
2008
Kategoria
Cross / motocross
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
249 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Maksymalny moment obrotowy
40.00 Nm (4.1 kgf-m or 29.5 ft.lbs) przy 11500 RPM
Stopień sprężania
13.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
77.0 x 53.6 mm
Zasilanie
Gaźnik
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
CDI
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
92.5 kg
Wysokość siodła
960 mm
Wysokość całkowita
1,270 mm
Długość całkowita
2,159 mm
Szerokość całkowita
820 mm
Prześwit
335 mm
Rozstaw osi
1,468 mm
Podwozie
Typ ramy
Aluminiowa
Kąt główki ramy
27.7°
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Wahacz z systemem dźwigni
Opona przednia
80/70-M21
Opona tylna
100/90-M19
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
250 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
240 mm
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
7.19 litry
Wersje kolorystyczne
Jasny Zielony
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMam problem Zakupilem Kawasaki KXF 250 4t 2009 r po totalnym remoncie silnika. Pojezdzilem powoli 2 tyg i wal korbowy rozwalil silnik i silnik sie rozwalil na dwie czesci i wylal sie olej z silnika...
OdpowiedzJak mozna w PL kupic po remoncie moto ?? to jest jak szukanie igly w stogu siana ... Gimbusy zajezdzaja sprzety ...poprzedni wlasciciel robil remont pozniej takie historyjki kraza i sprzet dojechany trafia w cenie dobrego na olx itp ... Masz papiery na ten remont na czesci jedz do goscia zapytaj jaka mechanik dal gwarancje na wymiane tych czesci Wierzycie w remonty na chinskich czesciah a potem placz i lament bo korbe trzeba szukac w 5 w lesie a kartery z dziura jak po granacie .... Uczciwego sprzedajacego nie docenia sie w tym kraju mialem sprzety zawsze ze zdj,i fv na czesci nit nie plakal pozniej
Odpowiedzdostaje się chłodnicą ciecz do silnika, jaka jest temu przyczyna?? Proszę odpisać, jest to bardzo ważne dla mnie, bo nie mogę jezdzić ;(( Model motoru to : Kawasaki Monster KX250f 2008rok 4suw
OdpowiedzUszczelka pod głowicą bądź uszczelniacze kolanek wprowadzających ciecz do silnika.
Odpowiedz