Kawasaki KLE 500 model 2006 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4 |
Skrzynia biegów | 4 |
Układ jezdny | 3 |
Układ hamulcowy | 4 |
Elektronika | 5 |
Podatność na drobne usterki | 5 |
Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4 |
Ergonomia | 4 |
Ekonomiczność | 4 |
Koszty utrzymania | 4 |
Stosunek jakość/cena | 4 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 5 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 5 |
W teren | 4 |
Do turystyki | 4 |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Kawasaki KLE 500 model 2005 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 2004 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 2002 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 2001 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 2000 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 1998 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 1997 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 1996 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 1992 - dane techniczne
- Kawasaki KLE 500 model 1991 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Kawasaki KLE 500
Rok
2006
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
498 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
44.25 KM (32.3 kW))
Maksymalny moment obrotowy
41.00 Nm (4.2 kgf-m or 30.2 ft.lbs) przy 4200 RPM
Stopień sprężania
9.8:1
Średnica cylindra x skok tłoka
74.0 x 58.0 mm
Zasilanie
Gaźnik
Układ rozrządu
OHV
Zapłon
Elektroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Wysokość siodła
850 mm
Długość całkowita
2,215 mm
Szerokość całkowita
880 mm
Rozstaw osi
1,510 mm
Podwozie
Typ ramy
Stalowa
Kąt główki ramy
27.0°
Zawieszenie przód
Brak danych
Zawieszenie tył
Wahacz
Opona przednia
90/90-M21
Opona tylna
130/80-M17
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
15.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze