Kawasaki H2R model 2015 dane techniczne
Opinie użytkowników 4
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4.75 |
Skrzynia biegów | 4.5 |
Układ jezdny | 4.75 |
Układ hamulcowy | 4.5 |
Elektronika | 4.25 |
Podatność na drobne usterki | 4 |
Podatność na poważne usterki | 4.25 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4 |
Ergonomia | 3.5 |
Ekonomiczność | 4.5 |
Koszty utrzymania | 4.75 |
Stosunek jakość/cena | 2.75 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 6.67 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 3.25 |
Na miasto | 2.25 |
W teren | 1.25 |
Do turystyki | 2.75 |
Na tor | 3.25 |
Do lansu | 3.25 |
Do wygłupów | 3.25 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
998 cm3
Typ silnika
Rzędowy, 4-suwowy,
Moc maksymalna
228 kW {310 PS} / 14,000 min ; RAM Air 240 kW {326 PS} / 14,000
Maksymalny moment obrotowy
165 N.m {16.8 kgf.m} / 12,500
Średnica cylindra x skok tłoka
76.0 x 55.0 mm
Zasilanie
Fuel injection: ø50 mm x 4 with dual injection
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów
6-biegowa, kłowa
Układ rozrządu
DOHC, 16 zaworów
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Stopień sprężania
8.3:1
Zapłon
Elektroniczny
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, ręczne
System smarowania
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1,160 mm
Długość całkowita
2,070 mm
Szerokość całkowita
770 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Wysokość siodła
830 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
216 kg
Prześwit
130 mm
Podwozie
Typ ramy
Rama kratownicowa, ze stali o wysokiej wytrzymałości z płytą montażową wahacza
Opona przednia
120/600 R17
Opona tylna
190/650 R17
Hamulec przedni
Podwójna tarcza pół-pływająca 330 mm. Podwójny zacisk, montowany radialnie, o czterech tłoczkach
Hamulec tylni
Pojedyncza tarcza 250 mm. Pojedynczy zacisk o dwóch tłoczkach
Zawieszenie przód
Widelec odwrócony 43 mm, tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie tył
Nowe Uni-Trak, z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (dla wysokich i niskich prędkości), sprężyna top-out, tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulowane napięcie wstępne sprężyny
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
135 mm
Kąt główki ramy
25.1
Wyprzedzenie
108 mm
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze