tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki H2R model 2015 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki H2R model 2015 dane techniczne

Opinie użytkowników 4

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik 4.75
Skrzynia biegów 4.5
Układ jezdny 4.75
Układ hamulcowy 4.5
Elektronika 4.25
Podatność na drobne usterki 4
Podatność na poważne usterki 4.25

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort 4
Ergonomia 3.5
Ekonomiczność 4.5
Koszty utrzymania 4.75
Stosunek jakość/cena 2.75
Zużycie paliwa (l/100 km) 6.67

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę 3.25
Na miasto 2.25
W teren 1.25
Do turystyki 2.75
Na tor 3.25
Do lansu 3.25
Do wygłupów 3.25

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
998 cm3
Typ silnika
Rzędowy, 4-suwowy,
Moc maksymalna
228 kW {310 PS} / 14,000 min ; RAM Air 240 kW {326 PS} / 14,000
Maksymalny moment obrotowy
165 N.m {16.8 kgf.m} / 12,500
Średnica cylindra x skok tłoka
76.0 x 55.0 mm
Zasilanie
Fuel injection: ø50 mm x 4 with dual injection
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów
6-biegowa, kłowa
Układ rozrządu
DOHC, 16 zaworów
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Stopień sprężania
8.3:1
Zapłon
Elektroniczny
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, ręczne
System smarowania
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Wymiary i wagi

Wysokość całkowita
1,160 mm
Długość całkowita
2,070 mm
Szerokość całkowita
770 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Wysokość siodła
830 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
216 kg
Prześwit
130 mm

Podwozie

Typ ramy
Rama kratownicowa, ze stali o wysokiej wytrzymałości z płytą montażową wahacza
Opona przednia
120/600 R17
Opona tylna
190/650 R17
Hamulec przedni
Podwójna tarcza pół-pływająca 330 mm. Podwójny zacisk, montowany radialnie, o czterech tłoczkach
Hamulec tylni
Pojedyncza tarcza 250 mm. Pojedynczy zacisk o dwóch tłoczkach
Zawieszenie przód
Widelec odwrócony 43 mm, tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie tył
Nowe Uni-Trak, z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (dla wysokich i niskich prędkości), sprężyna top-out, tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulowane napięcie wstępne sprężyny
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
135 mm
Kąt główki ramy
25.1
Wyprzedzenie
108 mm

Inne dane

Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę