Kawasaki ER-6f w 2009
Motocykl zyska bardziej sportowy wygl±d i ma siê lepiej prowadziæ.
Podobnie jak model ER-6n, 6f zmieni³ przede wszystkim swój wygl±d upodobniaj±c siê bardziej do ZX6R. Nowe owiewki o ostrzejszych liniach dodaj± bardzie sportowego charakteru motocyklowi.
Jednostk± napêdow± pozostaje dwucylindrowa rzêdówka posiadaj±ca 649 cm3 i 72 KM. Przeprojektowany zosta³ jednak system wtrysku paliwa. Dziêki temu, maszyna lepiej pracuje na niskich i ¶rednich obrotach oraz bardziej liniowo oddaje moc. Coraz wy¿sze wymagania dotycz±ce czysto¶ci spalin wymusi³y zmianê katalizatora. ER-6f spe³nia teraz normê Euro 3. Aby ograniczyæ wibracje i poprawiæ balans motocykla zmieniono mocowanie silnika do ramy.
Siedzenie kierowcy jest wê¿sze ni¿ dotychczas i znajduje siê na mniejszej wysoko¶ci. Kawasaki twierdzi, ¿e przeprojektowa³o tak¿e zawieszenie. Motocykl ma byæ bardziej przyjazny dla ¶wie¿ych kierowców i lepiej siê prowadziæ.
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam, na paru innych stronach czyta³em, ¿e ten model mo¿e siê nadawaæ na rozpoczêcie przygody z jedno¶ladami, potwierdzicie mi to ? Pytam bo nie wiem od czego zacz±æ (sporadycznie je¼dzi³em ...
Odpowiedzposiadam ow± kawe rok 2009 - zielona i jestem b.zadowolony. Zadowlenie poteguje dodatkowo wydech ARROW
Odpowiedzakurat poprzedni model er6-f z jedn± lamp± na mi siê podoba³, choæ nie lubiê takich, to ten nowy robi siê taki hondo podobny, taki cbf600. I dobrze, taki design jest ok:)
Odpowiedz