Kawasaki 1400GTR 2010 - jeszcze lepszy
Flagowy turystyk od Kawasaki bêdzie jeszcze lepiej wyposa¿ony.
Flagowy turystyk od Kawasaki bêdzie jeszcze lepiej wyposa¿ony. 1400GTR oferowa³ bêdzie zarówno moc jak i komfort. Ani jednego, ani drugiego nie brakowa³o w dotychczasowych wersjach, ale teraz do akcji wchodzi elektronika. Konkretnie pod postaci± systemu KTRC, czyli uk³adu kontroli trakcji. To swego rodzaju nowo¶æ na rynku turystyków, z tym wiêksz± ciekawo¶ci± bêdziemy obserwowali jak to rozwi±zanie przyjmie siê na rynku.
Uk³ad wspomaganego hamowania K-ACT drugiej generacji zwiêksza skuteczno¶æ hamowania w ka¿dych warunkach. Tutaj do wyboru kierowca ma dwa tryby pracy systemu. Nie zapomniano tak¿e o poprawie komfortu jazdy. Przebudowane owiewki maj± lepiej chroniæ kierowcê, a przednia szyba dysponuje systemem elektrycznej regulacji. Standardowym wyposa¿eniem bêd± podgrzewane r±czki kierownicy, lepszy ma byæ te¿ widok w lusterkach. Nowe nadwozie zapewnia niezak³ócony op³yw powietrza oraz lepsze odprowadzanie ciep³a z silnika.
Motocykl zachêca do ekologicznego stylu jazdy. Wska¼nik Eco Ride informuje o optymalnych parametrach spalania paliwa. Dodatkowo kierowca ma do wyboru tryb ekonomiczny (Fuel Economy Assistance Mode), który prze³±cza uk³ad wtrysku na zubo¿on± mieszankê, optymaln± w danych warunkach jazdy.
Jak nowy GTR spisuje siê w praktyce? O tym ju¿ wkrótce na ¦cigacz.pl!
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeno to czekam z niecierpliwosci± na testy i info, bo co prawda 2-3 latki chodza w bardzo dobrych cenach ale je¿eli bêdzie jakis prze³om to mo¿e warto poczekaæ albo do³o¿yæ :D
Odpowiedz