Długo oczekiwany model dużego turystyka w końcu ujrzał światło dzienne. Polityka japońskiego producenta, przejawiająca się brakiem modernizacji, przez całe lata modelu GTR 1000 musiała budzić zdumienie. Najwyraźniej jednak zieloni uznali, że podejmą się budowy nowego GTRa dopiero wtedy, gdy będą mieli wszystkie potrzebne dla niego komponenty. Tak też się stało w tym roku. Silnik pochodzi w prostej linii z modelu ZZR 1400, technologia budowy ramy znalazła wcześniej zastosowanie w modelach sportowych, podobnie jak przednie zawieszenie oraz hamulce. Aby pojazd dostosować do szybkiej i dalekiej turystyki, GTR wyposażony został w mocno rozbudowaną owiewkę, dopracowaną ergonomię oraz zestaw fabrycznych kufrów.
Stylizacja nawiązuje do ZZR1400, ale większe gabaryty, kufry, wał kardana zdradzają bardziej turystyczne przeznaczenie maszyny. Całość prezentuje się solidnie, a także wygodnie i praktycznie. Oby nowy GTR jeździł tak dobrze, jak wygląda. Nie przekonamy się o tym od razu, bo ta nowość trafi do salonów dopiero latem przyszłego roku.
| |
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam Piêkna maszyna w³asnie ogl±da³em w salonie w Niemczech, co prawda cena zabija 16000 E ale mam nadziejê ¿e za rok troszeczkê spadnie
Odpowiedz