KTM RC 250 R Production Racer 2013 do kupienia
Rusza sprzedaż produkcyjnej wersji KTMa RC 250 GP. Budowana dla szerokiego grona odbiorców maszyna będzie nazywała się KTM RC 250 R Production Racer i ma jedynie kosmetycznie różnić się od motocykla, na którym Sandro Cortese zdobył tytuł Mistrza Świata.
KTM zachęcony świetnymi wynikami swoich motocykli w tegorocznych startach w klasie Moto3 już latem tego roku postanowił przygotować wyścigówkę, którą będą mogłyby nabyć zespoły prywatne oraz która będzie podstawowym narzędziem walki w klasie the Red Bull Rookies MotoGP Cup. Wolfgang Felber (Szef KTM Customer Racing Sport): "Production Racer nie różni się znacząco od motocykla Grand Prix. Maszyna GP jest zaadoptowana do wymogów regulaminowych klasy Moto3, na przykład wykorzystuje ECU Dell’Orto, ma ogranicznik obrotów do 14000 obr/min, posiada układ wydechowy Akrapovica generujący 115 dB. Wyposażono ją także w magnezowe koła OZ, fabryczny układ hamulcowy z dwiema tarczami i zawieszenia WP które oszczędzają wagę. Generalnie jednak te komponenty można dokupić i zainstalować również w KTM RC 250 R Production Racer".
Dane techniczne KTM RC 250 R (Production Racer 2013):
Silnik: Jednocylindrowy, chłodzony cieczą / 4-suw / DOHC |
Pojemność / Średnica x skok tłoka: 249,5 ccm / 81 x 48,5 mm |
Moc: min. 37 kW przy 13.000 rpm |
Obroty maksymalne: max. 13.500 rpm |
Zawieszenie przód: WP / DM 45 mm, RCMA3548 |
Zawieszenie tył: WP / w pełni regulowane |
Hamulec przód/tył: zacisk Brembo, 290 / 190 mm pojedyncze tarcze |
Koło przód / tył: OZ kute aluminum 2,5 x 17 / 3,5 x 17 |
Opony przód/tył: Dunlop 95/70-17 / 115/70-17 |
Układ wydechowy: Akrapovic Full Titanium System (max. 108 dB) |
Rama: Rurowa, z regulowanym kątem główki ramy i punktem mocowania wahacza |
Waga na sucho/pojemność baku: ok. 83 kg / ok. 11 l |
Geny:
- GP125 (geometria, ergonomia, aerodynamika, komponenty)
- MOTOGP-MOTOR (układ głowicy i układu zasilania)
- RC8 R SBK (elektronika, konstrukcja ramy, materiały, obróbka)
- MX (smarowanie, skrzynia biegów, sprzęgło, napęd zaworów)
Technologie:
- WP Suspension, WP Radiator & WP Rahmenbau
- KTM Technologies
- KISKA Industrial Design
- PANKL Racing Systems
- WETHJE Kunststofftechnik
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzewww.facebook.com/motocyklektmpolska - Zapraszamy
OdpowiedzMoto krêci siê do trzynastu i pó³ tysi±ca a ogranicznik ma do stu czterdziestu tysiêcy obrotów na minutê. WOW!
Odpowiedz