tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM RC 250 R Production Racer 2013 do kupienia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

KTM RC 250 R Production Racer 2013 do kupienia

Autor: Lovtza 2012.11.07, 10:01 2 Drukuj

Rusza sprzedaż produkcyjnej wersji KTMa RC 250 GP. Budowana dla szerokiego grona odbiorców maszyna będzie nazywała się KTM RC 250 R Production Racer i ma jedynie kosmetycznie różnić się od motocykla, na którym Sandro Cortese zdobył tytuł Mistrza Świata.

KTM zachęcony świetnymi wynikami swoich motocykli w tegorocznych startach w klasie Moto3 już latem tego roku postanowił przygotować wyścigówkę, którą będą mogłyby nabyć zespoły prywatne oraz która będzie podstawowym narzędziem walki w klasie the Red Bull Rookies MotoGP Cup. Wolfgang Felber (Szef KTM Customer Racing Sport): "Production Racer nie różni się znacząco od motocykla Grand Prix. Maszyna GP jest zaadoptowana do wymogów regulaminowych klasy Moto3, na przykład wykorzystuje ECU Dell’Orto, ma ogranicznik obrotów do 14000 obr/min, posiada układ wydechowy Akrapovica generujący 115 dB. Wyposażono ją także w magnezowe koła OZ, fabryczny układ hamulcowy z dwiema tarczami i zawieszenia WP które oszczędzają wagę. Generalnie jednak te komponenty można dokupić i zainstalować również w KTM RC 250 R Production Racer".

NAS Analytics TAG

Dane techniczne KTM RC 250 R (Production Racer 2013):

Silnik: Jednocylindrowy, chłodzony cieczą / 4-suw / DOHC
Pojemność / Średnica x skok tłoka: 249,5 ccm / 81 x 48,5 mm
Moc: min. 37 kW przy 13.000 rpm
Obroty maksymalne: max. 13.500 rpm
Zawieszenie przód: WP / DM 45 mm, RCMA3548
Zawieszenie tył: WP / w pełni regulowane
Hamulec przód/tył: zacisk Brembo, 290 / 190 mm pojedyncze tarcze
Koło przód / tył: OZ kute aluminum 2,5 x 17 / 3,5 x 17
Opony przód/tył: Dunlop 95/70-17 / 115/70-17
Układ wydechowy: Akrapovic Full Titanium System (max. 108 dB)
Rama: Rurowa, z regulowanym kątem główki ramy i punktem mocowania wahacza
Waga na sucho/pojemność baku: ok. 83 kg / ok. 11 l

Geny:

  • GP125 (geometria, ergonomia, aerodynamika, komponenty)
  • MOTOGP-MOTOR (układ głowicy i układu zasilania)
  • RC8 R SBK (elektronika, konstrukcja ramy, materiały, obróbka)
  • MX (smarowanie, skrzynia biegów, sprzęgło, napęd zaworów)

Technologie:

  • WP Suspension, WP Radiator & WP Rahmenbau
  • KTM Technologies
  • KISKA Industrial Design
  • PANKL Racing Systems
  • WETHJE Kunststofftechnik
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê