KTM Freeride E-SM model 2015 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Typ silnika
Bezszczotkowy, elektryczny
Moc maksymalna
16 kW (22 hp) @ 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
42 Nm od 0 obr/min
System chłodzenia
Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów
1 bieg
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch 5/8 x 1/4"
Max RPM
6,600
Wymiary i wagi
Rozstaw osi
1,418±10 mm
Wysokość siodła
880 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
111 kg
Prześwit
320 mm
Podwozie
Typ ramy
Stalowa-aluminiowa rama kompozytowa
Hamulec przedni
Tarcza hamulcowe Formula
Hamulec tylni
Tarcza hamulcowe Formula
Zawieszenie przód
WP USD Ø 43 mm
Zawieszenie tył
WP PDS
Skok zawieszenia przedniego
250 mm
Skok zawieszenia tylnego
260 mm
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
260 mm
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
230 mm
Kąt główki ramy
67°
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze