KTM Freeride 350 2012 - jeszcze ³atwiej
Austriacy chc± dotrzeæ do klientów, którzy boj± siê ich radykalnych offroadówek lub po prostu nie czerpi± przyjemno¶ci z ich nieustannego poskramiania, okie³znywania i utrzymywania na wodzy. St±d pomys³ na Freeride 350, motocykl oparty na EXC-F350, tyle ¿e l¿ejszy i bardziej odprê¿ony.
Zmiany dotknê³y ramê, nawozie, uk³ad wydechowy oraz inne detale maszyny. W ich rezultacie sucha waga pojazdu spad³a do zaledwie 99kg! Jednostka napêdowa ma moc 24KM, ale dziêki niskiej masie pojazd ma poradziæ sobie w najtrudniejszym nawet terenie. Dla nikogo nie jest jednak tajemnic±, ¿e ¿ywio³em Freeride’a nie bêdzie nieprzebyta dzicz, co raczej dostêpne szutrowe szlaki. Dowodz± tego nie tylko relatywnie niska moc, ale tak¿e konfiguracja pojazdu, czy tez sam dobór opon, bardziej pasuj±cych do trialówki.
Wiêcej o tej maszynie bêdziemy mogli powiedzieæ wam po listopadowych targach EICMA.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeTroszeczke za ma³o tych koników :) juz stary DRZ 400 mia³ wiecej
OdpowiedzOczywi¶cie ¿eby cena nie zabi³a tego modelu, ale pomys³ ca³kiem na miejscu.
Odpowiedzpomysl swietny zobaczymy jak z realizacja, jezeli ma byc latwiejszy w jezdzeniu to miejmy nadzieje ze w eksploatacji tez, bo przecietny uzytkownik z checia zrezygnuje nawet z 10-20KM oby tylko nie ...
Odpowiedz24 KM?! ¯eby przynajmniej zyska³a na ¿ywotno¶ci silnika. Je¶li fabrycznie zblokowana to lipa.
Odpowiedz