KTM Freeride 250 F - przesuń swoje ekstremum
KTM Freeride 250F to genialne połączenie sprzętu enduro z wyraźną domieszką cech motocykla trialowego. Dzięki tej maszynie zabawa w terenie może być przeniesiona na nowy, zupełnie nieznany dotąd poziom. Motocykl jest teraz dostępny u dealerów w całej Polsce z dodatkowymi korzyściami, więc to doskonały moment, aby się nim zainteresować.
KTM czerpał inspirację z dwóch światów - enduro oraz trialu. Model Freeride 250 F jest połączeniem tego, co w tych dwóch światach najlepsze. W dodatku to wszystko jest w nim podane, jak na tacy, w przystępnej formie i dostępne na wyciągnięcie ręki, dla każdego!
KTM Freeride 250 F został stworzony do swobodnych, beztroskich, terenowych wędrówek po kamienistych, górzystych drogach, czy leśnych ścieżkach, usianych wystającymi z ziemi korzeniami. Ten motocykl zabierze Cię w miejsca, które dotąd nie były dla Ciebie dostępne…
Jest zwrotny, poręczny i dziecinnie prosty w obsłudze. Wszystko po to, żeby odkryć zupełnie na nowo radość z jazdy po bezdrożach i być może eksplorować teren w nieco inny niż dotychczas sposób? Motocykl ma homologację drogową, więc nie będzie też problemu z powrotem do domu po drogach publicznych.
Freeride 250 F to motocykl idealny zarówno dla początkujących, którzy chcą dopiero rozpocząć przygodę z jazdą po bezdrożach, jak i tych bardziej doświadczonych, ale poszukujących całkowicie nowych doznań. Ten lekki i kompaktowy motocykl nie sprawi problemu laikowi stawiającemu swoje pierwsze kroki w terenie, ale też nie pozwoli się nudzić wytrawnemu kierowcy.
Duży prześwit Freeride’a w połączeniu z zaawansowanym, w pełni regulowanym zawieszeniem, zapewniają dużą dzielność terenową i pozwalają na pokonywanie różnego rodzaju, naturalnych przeszkód w bardzo urozmaiconym terenie. Czterosuwowy silnik oferuje z kolei żwawy, ale przewidywalny przyrost mocy, natomiast lekko pracujące sprzęgło zapewnia doskonałe wyczucie i precyzję sterowania.
Poniżej można zobaczyć KTMa Freeride’a 250 F w akcji, podczas testów w redakcji Ścigacz.pl. Nie do końca w środowisku, do którego został stworzony, ale to tylko potwierdza, jak wszechstronnym sprzętem jest Freeride 250 F.
Silnik
W układzie napędowym modelu Freeride 250 F zastosowano dynamiczny, czterosuwowy silnik o pojemności 250 ccm i mocy na poziomie 20 KM. W układzie przeniesienia napędu pracuje hydrauliczne sprzęgło oraz 6-biegowa skrzynia. Na wyposażeniu znalazł się też elektryczny rozrusznik.
Podwozie
Przedni widelec upside-down WP 43 mm oferuje możliwość pełnej regulacji, zarówno siły tłumienia dobicia, jak i odbicia. Tylny, centralny amortyzator WP również otrzymał opcję pełnej regulacji. Freeride 250 F w stanie gotowym jazdy waży tylko 98,5 kg (bez paliwa).
Hamulce
Przy przednim kole zainstalowano tarczę hamulcową typu wave o średnicy 260 mm. Tylna tarcza, również falista, ma średnicę 210 mm.