KTM Adventure 1190 2013 - 150 KM w akcji
KTM bardzo pow¶ci±gliwie podszed³ do tematu zaprezentowania nowego adventure bike’a. Na jazdê próbn± zosta³ zaproszony tylko jeden dziennikarz z niemieckiego magazynu Motorrad. Michael Pfeiffer mia³ okazjê je¼dziæ modelem prototypowym, ale motocykl fabryczny ma siê od niego ró¿niæ minimalnie.
Pierwsze wra¿enia je¼d¼ca s± bardzo pozytywne. KTM Adventure 1190 2013 ma wygodn± pozycjê za sterami i super-mocny ¶rodkowy zakres obrotów. Z drugiej strony, powinien mieæ, poniewa¿ nowy silnik (prosto z RC8R) generuje, uwaga, 150 KM. Ta informacja szokuje dwukrotnie, drugi raz kiedy dowiemy siê, ¿e motocykl ma wa¿yæ gotowy do jazdy 230 kg. Boisz siê, Multistrada 1200?
Oczywi¶cie nie posk±piono KTMowi elektroniki. Mamy kontrolê trakcji, integralny ABS dzia³aj±cy na oba ko³a i mapy pracy silnika, w tym tak¿e przeznaczon± do jazdy w terenie. Wszystko ustawiane z kierownicy (zwróæcie uwagê na interesuj±ce „kursory” po lewej stronie). Zapowiada siê ciekawa walka, zw³aszcza maj±c na uwadze nowego GSa. Pomy¶leæ, ¿e kilka lat temu nikt siê nie przejmowa³ tym, co dzieje siê w ¶rodowisku turystycznych enduro i wszyscy z zapartym tchem ¶ledzili wy¶cig zbrojeñ sportowych litrów.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzemoim zdaniem za duzo elektroniki :)
Odpowiedz