KTM 950 Adventure S model 2006 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
KTM 950 Adventure S
Rok
2006
Kategoria
Enduro / offroad
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
942 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
96.55 KM (70.5 kW)) przy 8000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) przy 6000 RPM
Stopień sprężania
11.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
101.0 x 78.0 mm
Zasilanie
Gaźnik
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Bateryjny
Rozruch
Elektryczny
System smarowania
Ciśnieniowy
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
198 kg
Wysokość siodła
860 mm
Szerokość całkowita
950 mm
Prześwit
261 mm
Rozstaw osi
1,570 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur chromowo molibdenowych
Kąt główki ramy
26.6°
Wyprzedzenie
119 mm
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
300 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z amortyzatorem WP
Skok zawieszenia tylnego
335 mm
Opona przednia
90/90-21
Opona tylna
150/70-18
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
300 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
240 mm
Układ wydechowy
Stalowy
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.4876 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze