KTM 690 Duke R model 2014 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
690 cc
Typ silnika
Silnik jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
51,5 kW (70KM)
Średnica cylindra x skok tłoka
102 x 84,5 mm
Zasilanie
Wtrysk elektroniczny Keihin EMS
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów
6 biegów, sprzęgło kołowe
Układ rozrządu
4V / OHC z rolkami popychacza zaworów
Stopień sprężania
12,6:1
Sprzęgło
Hydrauliczne sprzęgło z APTC
System smarowania
Smarowanie ciśnieniowe z dwiema pompami
Wymiary i wagi
Waga na sucho
ok. 150 kg
Rozstaw osi
1466±10 mm
Wysokość siodła
865 mm
Prześwit
192 mm
Podwozie
Typ ramy
Rama chromowo molibdenowa, malowana proszkowo
Hamulec przedni
Brembo czterotłoczkowy, promieniowy, pływający zacisk
Hamulec tylni
Brembo jednotłoczkowy, pływający zacisk
Zawieszenie przód
WP USD 4357
Zawieszenie tył
WP Monoshock 4618 EM z Pro-Lever
Skok zawieszenia przedniego
150 mm
Skok zawieszenia tylnego
150 mm
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
240 mm
Kąt główki ramy
63,5°
Wyprzedzenie
115 mm
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
ok. 13,8 litrów
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze