Junak RS 125 Pro - ch³odzenie ciecz± i wiêksza moc
To będzie jeden z najmocniejszych motocykli 125 w tym segmencie. Junak RS125 w sezonie 2016 będzie dostępny we wzmocnionej wersji, posiadającej 12,2 KM, sygnowanej jako Pro.
Jest to możliwe dzięki zmodyfikowaniu jednostki napędowej motocykla. Zdecydowanie poprawiono jej osiągi, dzięki układowi chłodzenia cieczą. Zdecydowano się także na zwiększenie wydajności tylnego układu hamulcowego, który został całkowicie przeprojektowany. Tylna oś jest teraz wyposażona w hydrauliczny system tarczowy.
Zmiany w naszym flagowcu, jakim jest Junak RS125 to wynik kilku miesięcy prac, które zainicjowaliśmy za sprawą Waszych sugestii. Chcieliśmy, aby RS125, który cieszy się tak ogromną popularnością, stał się jeszcze ciekawszą propozycją pod względem technicznym. 12,2 KM to naprawdę jedne z najlepszych osiągów w tej klasie, i niemal maksymalne na jakie pozwalają polskie przepisy w ramach pojemności 125 ccm na prawo jazdy B.
Większa dynamika i prędkość maksymalna zmusiła nas do zmiany tylnego układu hamulcowego na tarczowy. Będziecie zaskoczeni jego skutecznością działania - przyznaje Karol Kopytek, Kierownik ds. Klientów Kluczowych marki Junak.
Junak RS 125 to jeden z liderów sprzedaży marki. To za sprawą wyrafinowanego i dojrzałego designu, świetnej jakości podzespołów i rozsądnie skalkulowanej cenie detalicznej. Rozwój tego modelu jest ukłonem w kierunku jeszcze bardziej wymagających Klientów.
Nowy Junak RS125 Pro chłodzony cieczą w sezonie 2016 będzie dostępny równolegle ze swoim poprzednikiem. Jego cena będzie nieznacznie wyższa od standardowej odmiany tego motocykla.
Nowego Junaka RS 125 Pro będzie można poznać podczas zbliżających się Moto Expo Warszawa 2016, na stoisku H3/4, w dniach 19-21 lutego.
DANE TECHNICZNE: | |
MODEL | RS 125 PRO |
POJEMNOŚĆ | 125 cm³ |
RODZAJ SILNIKA | CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, CHŁODZONY CIECZĄ, CZTERY ZAWORY NA CYLINDER |
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA | 105 km/h |
MOC | 12,2 KM |
ROZRUCH | ELEKTRYCZNY I NOŻNY |
HAMULEC PRZÓD | TARCZOWY HYDRAULICZNY |
HAMULEC TYŁ | TARCZOWY HYDRAULICZNY |
ROZMIAR OPONY PRZÓD | 100 / 80 - 17 |
ROZMIAR OPONY TYŁ | 130 / 70 - 17 |
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) | 1950 / 820 / 1095 |
MASA WŁASNA | 131 KG |
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE | 150 KG |
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) | 780 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA | 17 L |
ILOŚĆ MIEJSC | 2 |
DOSTĘPNE KOLORY | CZERWONY, NIEBIESKI, BRĄZOWY, BIAŁO-NIEBIESKI |
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam, równie¿ zachêcam do kupienia RSa, niezale¿nie czy zdecydujemy siê na zwyk³± wersjê czy na wersjê PRO mo¿emy oczekiwaæ precyzyjnie i p³ynnie dzia³aj±cej skrzyni biegów, dobrego hamulca ...
Odpowiedzjunak RS 125 pro bard zo ladny moto,ale gdyby mu dolozyc 20% mocy byloby bardzo fajnie i zgodnie z ustawa, Nie przekroczylby 15 KM
OdpowiedzCiekawe czy bêdzie mo¿liwa opcja przerobienia rs do rs pro ?!
OdpowiedzJa po 8 latach je¿dzenia FZ6 (98KM) przesiad³em siê na CRF 250L (23KM). Jest to absolutne minimum mocy do jazdy po mie¶cie (je¿dze po Warszawie). Mo¿e jeszcze po osiedlu da sie jechaæ maj±c 12KM ...
OdpowiedzPrzesada. Po Warszawie je¼dzi³em na chiñskiej 50-tce i dawa³o siê, z wyj±tkiem tras takich jak wymienione przez Ciebie, no i start mia³a zbyt powolny. Potem przez jaki¶ czas na 75-tce je¼dzi³em ju¿ bez poczucia braku mocy (wg mnie dopiero taka pojemno¶æ jest bezpieczna i nie tamuje ruchu). Fakt, ¿e zazwyczaj by³y to trasy do/z pracy, czyli w godzinach szczytu. A na chiñskiej 125-tce, nawet zwyk³ej (10KM), mo¿na pojechaæ w zasadzie wszêdzie, po mie¶cie i poza, byle nie trzeba by³o lawirowaæ miêdzy tirami przy >90km/h.
OdpowiedzWtrysk jest?
OdpowiedzJest wtrysk
OdpowiedzWtrysk bêdzie od przysz³ego roku.
OdpowiedzProszê o ¼ród³o
OdpowiedzW skuterze Hondy mia³em 14km... Tak¿e warto¶æ 12,2 w junaku wygl±da mizernie...
Odpowiedz