Je¼dzimy nowym KTM 390 Duke
Nie można tego ująć inaczej. Nowy KTM 390 Duke ma moc 43 KM i waży na sucho 139 kg. To ten jeden przypadek, kiedy lubimy matematykę. Takie zestawienie mocy, masy, charakterystyki jednocylidrowca i faktu, że na plastikach widnieje logo "KTM" zwiastuje jedno - zabawę! Jesteśmy właśnie w Alpach na światowej premierze nowego Duke'a, którego zamierzamy sprawdzić tam gdzie jego miejsce, czyli na zakrętach.
Czy jest coś konkretnego, co chcecie wiedzieć o nowym dziecku KTM? Na Wasze pytania czekamy w komentarzach pod newsem, na naszym facebooku oraz pod redakcja(at)scigacz.pl Pełny test wkrótce!
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzejak ju¿ to ten motocykl mie¶ci siê pod kategoriê A2 gdy¿ kategoria A2 jest do 47 KM :D wiêc siê mie¶ci
OdpowiedzAle przekracza maksymalny stosunek mocy do masy 32/139 > 0,2. Ma byæ wersja o ograniczonej mocy spe³niaj±ca wymogi A2.
Odpowiedzpewnie mnie ju¿ trochê kojarzycie z poprzednich testów, interesuje mnie szeroko rozumiana ekonomia i przydatno¶æ do jazdy noc± /bardzo wczesnym rankiem/
Odpowiedzhttp://www.motorbeam.com/bikes/ktm-duke-390/ktm-duke-390-does-0-100-kmhr-in-5-seconds /
Odpowiedzja jestem ciekaw czy ten motocykl ma sens bior±c pod uwagê fakt, ¿e nie mie¶ci siê w wymogach kategorii A2
OdpowiedzTe¿ podpinam siê pod spalanie, bo ¿e to bêdzie miejska torpeda to nie mam w±tpliwo¶ci. Ciekawi mnie czy w ogóle mo¿liwe jest zej¶cie poni¿ej 4l w normalnej je¼dzie jak w przypadku nowej Ninjy 300
OdpowiedzZdecydowanie jak wygl±da sprawa tego moto i prawka A2?
Odpowiedz