Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeJeździłem. Moto małe. Ma sporo wad. Niemiłosiernie szarpie łańcuchem, przy przyspieszaniu. Wysoko położony środek ciężkości... wybacza na zakrętach mniej niż 650tka. Wskaźniki kierunkowskazów aż wstyd... takie tandetne i niewidoczne. Dźwięk silnika i wydechu... wstydliwy troszkę. Rollgaz chodzi opornie. Wyświetlacz za mały i za małe literki... bez okularów trudno wypatrzeć co napisane. Zegary niemiłosiernie się trzęsą w trakcie jazdy... jak w jakimś chińskim badziewiu. Sam motocykle dość wysoki. NIższe osoby już nie pojeżdżą.Ogólnie zwiodłem się. Jeździłem DLem 650... nowym. Znacznie fajniejszy i przyjaźniejszy.
OdpowiedzDziwne to co piszesz. Akurat rollgaz właśnie zrobił na mnie wrażenie wyjątkowo lekko pracującego. Wibracji zegarów ani problemów z czytelnością nie zaobserwowałem. Motocykl fakt, że wysoki, ale porównując z GS 1200, Varadero i Crosstourerem i tak najłatwiej dosięgnąć do ziemi. Może dlatego, że jest dość wąski. O ile dobrze pamiętam, to przy zamówieniu można wybrać kanapę +/- 20mm.
OdpowiedzZ jakich obrotów przyspieszałeś? To nie jest fąłka od HD, że idzie od 1000 rpm (i ma 50 koni). Podobnie jak TL albo SV 1000 muszą mieć ze 3500 na obrotomierzu, żeby silnik szedł bez wibracji, tutaj może być podobnie.
Odpowiedz