Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeJeździłem GT650P i jak dla mnie to motocykl wymusza niewygodną pozycję za kierownicą - zbyt ugięte kolana, ciężar ciała spoczywający na nadgarstkach i bardzo wysoko umieszczony środek ciężkości (mam 176 cm wzrostu i ok 80 kg wagi). Brak jest również możliwości regulacji wysokości siedzenia, nie ma możliwości montażu centralnej stopki. Przeszkodą w zdobyciu popularności na rynku w Polsce jest polityka centralnego dystrybutora np. ograniczona ilość autoryzowanych serwisów, w których możemy dokonywać przeglądów gwarancyjnych, a które i tak nie posiadają komputerów diagnostycznych (jak mnie poinformowano - wypożyczenie komputera kosztuje 500 zł). I tak, jak motocykl z gaźnikami można regulować jeszcze bez elektroniki, to w przypadku EFI potrzebny jest do tego komputer. Sama słaba jakość wykonania np. instalacji elektrycznej oraz dostępność akcesoriów i ich niebotyczne ceny (w porównaniu do konkurencyjnych marek) także zostawia motocykle tej firmy daleko w tyle (po więcej szczegółów, przed ewentualnym zakupem - odsyłam na dedykowane forum Hyosunga ). Jedynym pozytywnym aspektem jest społeczność użytkowników motocykli tej marki, którzy pozostawieni sami sobie, wspierają się wzajemnie. Czego zabrakło w materiale? Informacji, że cena za nowego Hyosunga 125 przekracza cenę za nową Hondę,Yamahę czy Kawasaki, jak również informacji, że dealerzy tej marki sprzedają fabrycznie nowe motocykle 650 cm3 (z 5 letnią gwarancją!) za cenę 13 tys zł, co pod znakiem zapytania stawia opłacalność zakupu 125 (kurs w celu zdobycia uprawnień w zakresie kat A kosztuje już od 900 zł w Trójmieście).
OdpowiedzChwila moment, w której 650-ce (naked/sport) spotkałeś stopkę centralną? Regulacja wysokości siedzenia, to standard, ale tylko w rowerze, motocykli z tym bajerem na palcach jednej ręki i to też w granicach 2-4cm. Co do pozycji, jeśli przymierzając się położenie podnóżków i siedzenia Ci nie pasuje to odpuść motocykl, bo nigdy wygodnie nie będzie.
Odpowiedzzapomniałeś dodać, że te nowe motocykle za 13tys. są z rocznika 2012 i 2013, a są ciasne bo to jest konstrukcja zbliżona do SV650, która też do wielkich sztuk nie należy
OdpowiedzJasne. Ale są fabrycznie nowe. 5 lat gwarancji. Nie mniej jednak - tak jak to było w przypadku KIA na początku roku 2000 w Polsce - Koreańczycy muszą popracować nad jakością (jeszcze raz polecam forum.hyosung.info), nad serwisem, rozpocząć akcję marketingową, dostarczyć akcesoria, zwiększyć wyposażenie nowo sprzedawanych egzemplarzy -> i tak od 2016 r każdy nowy motocykl będzie musiał być wyposażony w ABS - podejrzewam, że dlatego próbują wypchnąć starocie teraz :)
OdpowiedzWypychają GT650P za 13tys., bo jest to zamrożony pieniądz. Tak długo jak mają na stanie stary rocznik, nikt nie ściągnie nowego. Hyosung w Europie Zachodniej ma opinię produktów porównywalnych z markami Kymco czy Sym, i jakość jest porównywalna. U nas i Hyosung i SYM to marki niszowe, Kymco ma się lepiej, ale tu duża zasługa importera. Jedyną metodą na zmianę nastawienia importera do rynku jest korespondencja bezpośrednio do Hyosunga w Korei na infantylność firmy importera, jeśli producent nie ma sygnałów z rynku, że coś jest nie tak, to uważa że importer jest ok. Przy aktualnym popycie na GT650 na polskim rynku, raczej obawiam się jego wycofania z oferty, ewentualnie do sprowadzenia na indywidualne zamówienie, a do niszowych modeli Premium zazwyczaj jest ciężko z częściami ;)
Odpowiedz