Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeJe¿d¿ê takimi "Starymy gratami" od lat i wolê takie ni¿ te nówki. Ale rozumiem twój wpis, pewnie masz kompleksy bo tacy jak ja obje¿d¿aj± takiego Hrabiego jak ty na nówce ;)
OdpowiedzCo ty mówisz o objezdzaniu. zapraszam na test - ty na tym gracie i ja na mojej kawie 2012 r. i siê przekonasz ze te gnioty to mistrzowie prostych i tyle a na winklach to toporniaki i nie maja zadnych szans oczywi¶cie przy tej samie klasie zawodnika. zerro lekko¶ci dohamowania przed winklami itd. stare graty i tyle.
Odpowiedzkolego ale te opisane powy¿ej motocykle powsta³y jako królowie prostej wiêc trochê bez sensu twój komentarz to ja zaproszê twoj± kawê na ciasny tor i obiadê Ciê osiem razy na 60konnym SUPERMOTO i co z tego twoja kawa zak³adam ¿e to zwyk³a dziesi±tka jest do czego innego a te potê¿ne krowy s± do czego innego i bez obrazy ale zabraæ Ci elektronikê i super zestrojone zawieszenie posadziæ na FZR 1000 albo na gsxr1100 i zginiesz na pierwszym ³agodnym winklu....
OdpowiedzTym gniotem trzeba mieæ technikê. A w tym Twoim m³odziaki pomaga elektronika. Jak by¶ usiad³ na staruszka to na 3 zakrêcie zobaczy³ by¶ niebieskie autostrady...
OdpowiedzSpoko. Mo¿e kiedy¶ siê spotkamy i siê zdziwisz jak ten "gniot" daje sobie radê ;)
Odpowiedz