Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeJestem w posiadaniu RC8R i te¿ nie mogê siê doczekaæ tego "DUKA" rzekomo ma mniejsz± moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam ¿e po wymianie t³umika na jaki¶ przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to bêdzie maszynka o wiele brutalniejsza ni¿ nie jeden najmocniejszy seryjny "japoñczyk czy bawarczyk" :-) Ju¿ teraz ma najwy¿szy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min. A ka¿dy suw wydechowy bêdzie przysparza³ taki podmuch ¿e lepiej nie stawaæ blisko na skrzy¿owaniu za tym motocyklem bo wam owiewki siê rozp³yn± :-) Gdy¿ po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku ¿aden seryjny t³umik - wyt³umienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE koñcówki wylotowe t³umika robi± siê niebieskie, a próba w³o¿enia dB-killera na mapach pod przelot bêdzie siê koñczy³a rozrywaniem t³umika :-)
OdpowiedzAkcesoryjny uk³ad wydechowy Akrapovica (pe³ny) + mapy pod niego = 147 Nm i 192 KM!
Odpowiedz