Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeJestem pewny że nikt z tu krytykujących NIE MA GSa tak nieobiektywne komentarze cechują MOCHERY w kwestii SMOLEŃSKA powiem wam tyle SZARACZKI że CHYBA ŻAL WAM D... ŚCISKA że nie macie GSa a ja mam już drugi egzemplarz i jest to najbardziej wszechstronny motocykl jaki znam... fakt wolny max 220 ale to nie moto do ścigania, dynamika wspaniała albo dotad trafiałem na światłach na samych amatorów po kursie prawa jazdy ;-P ARTYKUŁ W 99% odzwierciedla prawdę i tyle japończyki mogą sie schować w mysią dziurę MAM TU NA MYSLI MODELE W STYLU WYPRAWOWYCH ENDURO a nie 500 do szpanowania małolatom na osiedlu
OdpowiedzNo, fakt, nikt z krytukujących JUŻ nie ma :) Na szczęście :) A tych 220kph, to se z GPSem sprawdz, albo cos. Moj dawal rade 215 (licznikowo!!! Realnie, to moze 205), ale zachowywal sie, jakby mial sie rozleciec i ostrzegawcze czerwone swiatelko sobie casem migalo... Ale badzmy szczerzy, nie oczekiwalem takich predkosci przelotowych, jak go kupowalem. Powyzej 160kph moto i tak stawalo sie nerwowe (21 cali z przodu nie oszukasz) a w moim byly jeszcze battlewingi 501/502 i - powiem szczerze - szalu nie robily. Jedno mozna GSowi oddac - byl ladny i oszczedny. Co do samego gatunku motocykla (nie mam na mysli tylko tego modelu, ale wszystkie transalpy, tigery 800, vstromy, itp)- doszedlem do wniosku, ze ten segment - choc mega mi sie podoba i do mnie przemawia - jest jednak bez sensu. Albo szosa, albo teren.
OdpowiedzNo nie wiem to mój 2-gi GS wg mnie to najbardziej uniwersalne moto nadaje się na szutry długie trasy ido miasta spoko przelatuję nad lusterkami zwykłych osobówek poza miastem jechałem 220 dłuższy czas po autostradzie na zwyłych drogach przelotowo to 140-160 ale nie zauważyłem żeby za bardzo była nerwowa powyżej 160... przez dłuzszy czas Czechy Austria na autostradzie jechałem nią 140-180 w ulewnym deszczu + niezłw wiatr i zachowywała się znakomicie. OSZCZĘDNA TO ONA JEST DO 180 powyżej robi sie z niej staszna pijaczka ale nie kazdy jest doskonały poza tym pozycja na tym moto sprawia że przy prędkościach powyzej 180 trzeba albo sie przygiąć albo liczyć z większym chałasem i spalaniem. PS sprawdzę te 220 na GPSie jakoś nie pamietam abym sprawdzał bo uzywam go raczej do kontroli predkości gdy sa ograniczenia i kontrole a nie do sprawdzania prędkości max
Odpowiedz