Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli to sa wszystkie zmiany jakie wprowadziła yamaha do R1 to ten model dalej bedzie obstawiał tyły w testach porównawczych i sprzedaży. Do lidera BMW S1000RR jej nadal kosmicznie daleko. Jeśli nowa R1 pojawi się dopiero w 2014roku to już mi żal yamahy.
OdpowiedzTylko w sprzedaży na większości rynków (w tym polskim) R1 jest drugim litrem w tej chwili od najlepiej sprzedających się po BMW. A zmiany wi GSX-R 1000 będą jeszcze mniejsze na przyszły rok, a CBR1000 już widzieliśmy - kosmetyka, ZX 10R po zmianie modelu zalicza w Europie i Stanach sprzedażową klapę, więc słabą masz teorię.
OdpowiedzCHOPIEEE ! GDZIE TO TY WYCZYTAŁES ZE BMW SPRZEDAJE NAJWIECEJ ,, CHYBA WE WŁASNYM SALONIE BMW ,,
OdpowiedzDodac jeszcze mozna, ze nie zmieniona mordka jest po prostu brzydka i nie pasuje do lansowania i to takze moze zawazyc na sprzedazy.
OdpowiedzPo co poprawiać ? Złe jest czy co.
Odpowiedz