Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli te wtryski 125 od Hond czy Yamahy są tak proste i tanie, to mogliby je zacząć montować w chińczykach. Zresztą zastąpienie gaźników układami wtryskowymi to tylko kwestia czasu. Byleby nie zabierali tych kopniaków, bo to niestety standard: dajemy wtrysk, zabieramy starter nożny. Ze 125-tek na wtrysku, to chyba tylko w YBR-ce pozostał. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci przyjemnego i bezawaryjnego użytkowania. Ja ze swojej YBR-ki jestem bardzo zadowolony, wydanej kasy nie żałuję. Nic mi nie wibruje, odpala zawsze za pierwszym razem, nie rozkręca i nie pęka. W każdym razie dla mnie 125-tka to przejściówka. Niebawem się jej pozbędę i kupię coś większego, jak tylko zyskam uprawnienia. A właśnie: zarówno YBR-ki, jak i Zetki itp. nie polecam osobom wysokim. Dla takich to Varadero 125 albo Hyosung GT Comet.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza