Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli odcięcie zapłonu występuje o 2tyś obrotów niżej niż w S1000RR to powinno być przy 12.200rpm (s1000RR=14.200rpm) co też można wywnioskować po obrotomierzu. Druga sprawa 112nm to ma i S1000RR więc jakie więcej momentu obrotowego? Trzecia sprawa bawarczycy w S1000RR podają w katalogu moc 193 km a wielokrotnie na hamowni moc w stocku była na poziomie 200KM ciekawe czy i w nakedzie byli tak skromni podając dane techniczne. Reszta typu QS, ABS i DTC to coś czego może mu pozazdrościć każdy naked. Design jak dla mnie bajka dużo lepszy niż w KTM-e ale o gustach sie nie dyskutuje.
Odpowiedz:) wygalda jak terminator z ta czacha z tymi niesymetrycznymi lampami moto zdecydowanie nie dla pedziuf heh ładne uwagi wywaliłes przynajmniej ja nie musiałem sprawdzac faktów wracajac do wygaldu moto ma jezdzic dawac frajde z jazdy miec odpowiednia ergonomie, piec, hamulce i zawias a o wyglad to niech sie troszczy wasza dziewczyna ewentualnie chłopak bueheheh ,160 KM ,co do NM myśle ze autor miał na mysli ze został on troszke inaczej rozłozony na skali obrotów wzgledem eski skoro moment ma ten sam no cóz bedzie wojna z superdukiem i choc na papierze ktm ma 10% wiecej ognia to ja stawiam na nakeda bmw.
Odpowiedz