Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeJechałeś czymś cięższym niż 2 tony? Twój komentarz w ogóle ma cechy gostka, który jeździ i uważa, że jak on jedzie to reszta ma stać. Znam miejsca, gdzie zmiana świateł z zielonego na czerwone trwa 3 sek, a wspólnie czerwone dla skrzyżowanych kierunków pali się 2 sek. Jedziesz 60 tirem i w 4 sekundy to możesz go spowolnić (odejmuję 1 sek na czas reakcji). A ty jeszcze głupawy koment odnośnie możliwości intelektualnych kierowcy 40 tonowego zestawu. To prawda, łatwiej zrobić kat A lub B niż C.
OdpowiedzPo pierwsze nie powinieneś w terenie zabudowanym jechać 60 km/h, tylko max. 50 km/h (sytuacja miała miejsce za dnia). Jadąc 40 T zestawem kierowca powinien być sto razy bardziej czujny na drodze, mając właśnie na uwadze zwykłe prawa fizyki w kontekście własnej masy. Niestety większość kierowców samochodów ciężarowych ma to gdzieś. Tylko później jest płacz i rwanie włosów z głowy. Problem w tym, że wtedy jest już za późno.
OdpowiedzTia, jakby jechał 10 mniej to by wyhamował. A jakby jechał 20 więcej to by wcześniej dojechał do skrzyżowania i przejechałby je na zielonym.
Odpowiedz