Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJasne ze nie mam sie co spinac, chce tylko wytknac kawie lenistwo lub chec zarobienia wiekszej kasy na budowie Zetow (odchudzanie motocykli jest dosyc kosztowne). Piszesz ze Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza a przeciez to z zalozenia sprzet do wariowania a nie turystyki (do tego sluzy SX o podobnej masie) Zauwaz jednak ze zarowno Hornet 600 jak i GSR 600 waza sporo mniej a sa budowane na podobnych zalozeniach. Przeciez taki Z750/800 przy wadze 200kg lepiej by sie prowadzil, spalal mniej i jak sadze sprzedawalby sie duzo lepiej od Hornetow i GSR-ow. Przeciez nie buduje sie motocykla w 2013r po to aby w kilkuletniej stawce zajmowac miejsca w polowie listy. Uhh wyzalilem sie na Kawe bo buduja wizualnie swietne sprzety ale temat wagi u nich nie ogarniety.
OdpowiedzRedukują wage w motocyklach czysto sportowych tam gdzie jest to potrzebne ;)
OdpowiedzSam bym lepiej tego nie ujał :)
Odpowiedz