Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJakie połykanie oleju. To tak jakby winić za to 2 suw. Ten model smarowanie ma zrobione oddzielnie dla komory korbowej olejem 5W50, a wewnątrz idzie paliwo, powietrze, i olej 2suwowy. Na normalnym oleju zajeździli by go w kilka okrążeń - ilość nagaru była by zbyt wielka przez to że olej 4suwowy przy spalaniu wytwarza węgiel. Przy jednostkach wankla w samochodach wystarczy zwyczajne pobieranie oleju, ale tutaj w zupełności się to nie sprawdza. Nie jest to jakiś element historyczny w używaniu innych silników w motocyklach, bo wankel się nie sprawdzi i tak, ale o tym można było by napisać artykuł osobny. Projekt i pomysł 10/10, jednak nie kojarzmy go z niczym co ma być używane codziennie. To wyścigowa technologia.
OdpowiedzNie widzę w tym silniku nigdzie korby, więc ciężko mówić o komorze korbowej
Odpowiedz