Jak wyglądała motocyklowa moda na przestrzeni ostatnich 30 lat?
Przeglądając teraz katalogi z tamtego okresu aż ciężko uwierzyć w to, jak ubierali się kiedyś motocykliści.
Firma POLO skończyła w tym roku 30 lat. Przez te dziesięciolecia robiliśmy wszystko z pasji do motocykli. Nasze korzenie sięgają roku 1980, kiedy to dwóch fascynatów motocykli założyło w miejscowości Willich-Schiefbahn firmę „POLO Expressversand“ zajmującą się sprzedażą wysyłkową części motocyklowych.
W pierwszych dniach działalności firma, która jest dziś jednym z największych sprzedawców odzieży, akcesoriów, części i gadżetów motocyklowych, oferowała zaledwie cztery modele kurtek, trzy pary spodni oraz dwie pary rękawiczek, a cała reklama ograniczała się do ulotek i dodatków do gazet. Cztery lata później został wydany pierwszy katalog, którego podstawową ofertą były skórzane kurtki i spodnie, które możecie zobaczyć na załączonych zdjęciach. Ubrania tekstylne i bielizna termoaktywna nie cieszyły się wówczas zbyt wielką popularnością.
Przeglądając teraz katalogi z tamtego okresu aż ciężko uwierzyć w to, jak ubierali się kiedyś motocykliści. Jednak wszystko to składa się na historię naszej firmy, a także doświadczenie, które zbieraliśmy przez te wszystkie lata. To właśnie dzięki niemu jesteśmy obecnie jednym z największych dostawców odzieży, akcesoriów i wyposażenia motocyklowego w Europie.
Kolejne lata to nie tylko ewolucja odzieży, akcesoriów i części motocyklowych, ale również rozwój naszej firmy. Bum na motocykle i skutery trwał a POLO rozwijało się w zaskakującym tempie. Duże motocykle enduro zaczęły zyskiwać na popularności, tak samo jak motocykle turystyczne i maxi skutery. Coraz atrakcyjniejszą alternatywą dla odzieży skórzanej stawała się odzież tekstylna, a bielizna termoaktywna zyskiwała coraz większą popularność.
Z sezonu na sezon wydawaliśmy kolejne katalogi z coraz to bogatszą ofertą produktów. Chcąc sprostać wymaganiom klientów stale rozszerzaliśmy naszą ofertę. Stworzyliśmy również swój własny dział projektowy, gdzie powstają wzory kasków, kurtek, spodni, rękawic oraz butów przeznaczonych zarówno do jazdy na motocyklu jak i do noszenia na co dzień. W ofercie firmy obok marek własnych, takich jak NEXO, FLM, Drive, Pharao, Reusch, Thermoboy lub Hi-Q znajduje się również duży wybór produktów wielu znanych marek motocyklowych.
Nieustanny rozwój wiązał się z wieloma zmianami, także z kilkukrotnymi przeprowadzkami, które w 2008 roku doprowadziły nas do Jüchen, gdzie na powierzchni ok. 75 000m² mieści się nasza obecna centrala wraz z magazynem mieszczącym ponad 30 000 produktów. Można tutaj skorzystać z takich udogodnień jak skaner ciała podający wszystkie wymiary w celu idealnego dopasowania odzieży, kabiny symulującej dźwięk wybranego wydechu czy tunelu aerodynamicznego do testowania kasków. Wraz z przeniesieniem siedziby firmy otworzyliśmy POLODROM, na terenie którego znajduje się jedna z największych w Europie stałych, otwartych scen. To właśnie tutaj oraz w klubie "Club redhot" regularnie występują światowej sławy zespoły, komicy oraz artyści kabaretowi. Co roku na początku maja odbywa się festiwal „POLO rockt!” na który co roku przyjeżdża ponad 10 000 osób. Zagrali u nas m.in. Kevin Costner ze swoim zespołem, Ray Manzarek i Robby Krieger z "The Doors" oraz Tito & Tarantula.
Chcąc się nieustannie rozwijać podjęliśmy kolejną bardzo ważną decyzję i wchodzimy na Polski rynek. Jesteśmy przekonani, że ogromne doświadczenie zgromadzone podczas 30 letniej obecności w branży motocyklowej przyczyni się do zrewolucjonizowania polskiego rynku motocyklowego. Asortyment ponad 30 000 produktów pozwoli nam dotrzeć do każdego motocyklisty niezależnie od tego jakim motocyklem jeździ, a szeroka gama produktów, począwszy od odzieży, przez kaski i akcesoria, aż do wyposażenia warsztatowego umożliwi naszym klientom kupno wszystkiego czego potrzebują w jednym sklepie. Chcemy, aby produkty najwyższej jakości były dostępne dla każdego i dzięki POLO już jest to możliwe. Jednocześnie zapraszamy wszystkich czytelników do odwiedzenia naszej strony internetowej www.polo-moto.pl.
Mateusz Grabowski
POLO Motorrad Polska
|
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeehh to jest bestia http://www.tylkomotory.pl/aktualnosc/yamaha-vmax . pomarzyć warto
OdpowiedzJa byłem we wtorek w warszawskim salonie ############## przy Okęciu w Raszynie, mają masę towaru i fajne ceny, sprawdźcie sami
OdpowiedzWszystkie produkty w polo mają 2 letnią gwarancję a kaski NEXO oraz kurtki i spodnie PREMIUM POLO-TEX mają 3 letnią gwarancje. Obecnie nie ma w Polsce fizycznego sklepu ale każdy produkt można ...
OdpowiedzA my i tak zapraszamy na Sklep.Scigacz.pl! :) Niskie ceny, a jeśli czegoś nie ma - ściągniemy specjalnie dla Was :) No i obsługa - sama zabawa ;)
OdpowiedzMoto-Akcesoria faktycznie mają polski kapitał. Dobra rzetelna firma, oprócz tego że mają rzeczy z Louisa, mają też zdecydowanie lepszą obsługę niż sklepy Louis. Na wszystkie produkty dają 2 lata ...
OdpowiedzRacja, moto-akcesoria.pl są ok
Odpowiedzwszystko ok, ale w Polsce mamy już coś takiego, i to w dodatku firma z polskim kapitałem ############## sp z o. o., już 6 salonów w Polsce, Warszawa Raszyn, Warszawa Marki, Gdańsk, Poznań, Szczecin...
OdpowiedzRacja, trzeba popierać naszych, może za parę lat będziemy mieć w Polsce sieć sklepów o podobnych rozmiarach jak Louis czy Polo w Niemczech. Polo w Polsce z pewnością zahamuje rozwój mniejszych sklepów
OdpowiedzMoże i z polskim kapitałem, ale 90% asortymentu to oferta niemieckiego LOUISA, nawet katalogi po niemiecku dołączają razem z zakupem. Pozdro
OdpowiedzTyle lat co latam na moto nie widziałem jeszcze sklepu który ma taki wybór produktów... liczy się jakość i ilość asorymentu
Odpowiedz