Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeJak to jest z tym prowadzeniem i hamowaniem? Bo na "konkurencyjnym" portalu wypowiadają się tak:.... dlatego nie można mieć mu za złe, że jest nieco uparty podczas skręcania, że słabo hamuje tyłem,....
OdpowiedzNa szeroko rozumiane "dobre prowadzenie" ma wpływ kilka rzeczy. Począwszy od tak przyziemnych jak właściwie ciśnienie w kołach (a egzemplarz który odebraliśmy miał niedopompowany przód), przez kwestie bardziej skomplikowane jak odpowiednio ustawione zawieszenie (w 796 jest ograniczona regulacja przedniego widelca przez co jeśli jesteś za ciężki albo za lekki to po prostu motocykl nie będzie pracował tak jak powinien) skończywszy na kwestiach tak indywidualnych jak technika jazdy i umiejętności kierowcy. Nam 796 skręcał i hamował doskonale. Poza tym jak już wspomniał jeden z przedmówców - tylny hamulec nie służy do hamowania, tylko ma wspomagać hamowanie i odpowiednio wpływać na pracę zawieszenia.
OdpowiedzOdstaw ten konkurencyjny portal, bo widocznie nie wiedzą tam, że tył nie służy do hamowania. jezdzilem na jezdzie testowej tym dukatem i powiem, że przód (czyli ten hamulec którym się hamuje, a nie koryguje linie w zakręcie) działa dobrze. tak samo jak geometria podwozia - nie jest zbyt uparta:)
Odpowiedz