Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeJak się zachować podczas shimmy? Dodawać stopniowo gazu czy dojebać w gaźnik na fula? :D
OdpowiedzPrzede wszystkim trzeba delikatnie zwolnić, dodanie gazu tylko efekt potęguje.
OdpowiedzPoprawiam: może nie zwolnić a odpuścić gaz, bo ktoś może to źle zrozumieć.
Odpowiedzzanim przypomni Ci się co masz zrobić, będzie po wszystkim :)
OdpowiedzJa uważam , że fulla aby odciążyć przednie kolo
Odpowiedzno i dobrze uważasz jak odciążysz przód przyczyna shimmy zniknie tyle ze gdy moto majta z taka siła ciężko to jest zrobić pozatym gdy moto jest już rozchuztane zdjecie punktu podparcia jakim jest przednia opona może je nawet wyjepac na bok zależy w którym momencie wciemno się pojdzie na koło dojepujac gazu na maxa , ja miałem shimmy już ze 3 razy cbr 1000f na wyjściach zwinkli ( ma opone zmieniona ztyłu na szersza i wyzsza nieco co zmieniło trochę geometrie głowki ramy na ostrzejsza pozatym opona jest jakas już złachana i mimo ze ma 270 kg full bak potrafi zatrzepotac jak supersport na wyjściu ) zakazdym razem delikatne odjecie gazu całkowicie ustabilizowało motocykl ,autor filmu chyba się pomylił na liczniku widać ze jak trzyma predkoc licznikowa 256 to moto majta w cholerę jak wsyprzegliuł i speed spad moto się dopiero uspokoiło .
Odpowiedz