Jak przerobiæ Harleya na Enduro?
Terenowy Harley-Davidson. KTM, boisz siê?
Wjechaæ Harleyem w teren mo¿na jedynie przez pomy³kê lub braki w technice jazdy. Nikt z premedytacj± nie chce raczej babraæ chromów w b³ocie i targaæ swojego pupila po krzakach. A jednak. Baja Iron to firma, na której czele stoi Gary Strueter, cz³owiek z do¶wiadczeniem z Hill Climbingu, MX i o wiele za szybkiej je¼dzie po pustyni. Gary, jako zwolennik sprawdzania, co jeszcze jest mo¿liwe, wzi±³ Sportstera i krótko mówi±c, przerobi³ go na enduro.
Modyfikacje obejmuj± ca³kowicie nowe zawieszenie USD, d³ugie b³otniki, terenowe opony, wysoko poprowadzony uk³ad wydechowy, napêd ³añcuchem, kierownicê, handguardy i kilka innych offroadowych drobiazgów. Ka¿dy w³a¶ciciel Sportstera z lat 1986-2011 mo¿e podstawiæ swój sprzêt do Baja Iron i odebraæ go w uterenowionej formie. Sportster zdaje siê byæ swoistym odpowiednikiem Suzuki DR650 lub Yamahy TTR 600. Ciekawe, czy 400-kilogramowa Electra ma aspiracje przeobra¿enia siê w ekwiwalent BMW R1200GS...
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze