Jak przerobić Harleya na Enduro?
Terenowy Harley-Davidson. KTM, boisz się?
Wjechać Harleyem w teren można jedynie przez pomyłkę lub braki w technice jazdy. Nikt z premedytacją nie chce raczej babrać chromów w błocie i targać swojego pupila po krzakach. A jednak. Baja Iron to firma, na której czele stoi Gary Strueter, człowiek z doświadczeniem z Hill Climbingu, MX i o wiele za szybkiej jeździe po pustyni. Gary, jako zwolennik sprawdzania, co jeszcze jest możliwe, wziął Sportstera i krótko mówiąc, przerobił go na enduro.
Modyfikacje obejmują całkowicie nowe zawieszenie USD, długie błotniki, terenowe opony, wysoko poprowadzony układ wydechowy, napęd łańcuchem, kierownicę, handguardy i kilka innych offroadowych drobiazgów. Każdy właściciel Sportstera z lat 1986-2011 może podstawić swój sprzęt do Baja Iron i odebrać go w uterenowionej formie. Sportster zdaje się być swoistym odpowiednikiem Suzuki DR650 lub Yamahy TTR 600. Ciekawe, czy 400-kilogramowa Electra ma aspiracje przeobrażenia się w ekwiwalent BMW R1200GS...
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze