Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeJak dla mnie dość dwojakie to rozwiązanie...może i w mieście taka tolerancja na poziomie tych 10km/h powinna zostać odrzucona i zmieniona na poziom np. 5km/h, ale po za nim? Dajcie spokój, pojedziesz przez pola troszkę szybciej i lizak... Zdaję sobie sprawę z tego, że to kierowca odpowiada za to z jaką prędkością się porusza, ale już nie raz miałem sytuacje typu na wyświetlaczu/tablicy na drodze z prędkością wyświetla się 55, a mi na liczniku pokazuje 50 więc kierowca ma sam szacować prędkość z dokładnością do 1km/h? Skoro kalibracja liczników w praktycznie wszystkich pojazdach jest troszkę słaba, to jak przeciętny Kowalski ma na "oko" to zrobić? Kolejny pomysł z poprawą bezpieczeństwa (budżetu) dość śmieszny. PS. Rząd ma plan zacisnąć pętlę na "Kowalskim", to zbierzmy 10 mln podpisów za likwidacją immunitetów, jak co pół godziny będą zatrzymywani za prędkość, to porozmawiamy wtedy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza