Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeJa uważam że "jak czegoś niema to się nie zepsuje" a "prostota jest równa geniuszowi". Wpakują rozbudowane katalizatory, masę elektroniki (ABS, kontrole trakcji), AIS (dotleniane spalin) może EGR a na koniec zrobią downsayzing i pewnie będzie R1 500cc i turbo a wszystko będzie ważyć 250KG i sam nie wiem co jeszcze i taki motocykl będzie bezpieczny? Trzeba będzie z tą masą walczyć w każdym zakręcie i przy każdym parkowaniu. A na koniec dodam że wszystko pewnie będzie tak wyliczone żeby wytrzymało tylko gwarancje i nie dało się naprawić samemu. Na ABS może bym się zgodził że może czasem pomóc ale zawsze powinna być możliwość jego wyłączenia jak ktoś chce.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza