Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJa uważam że hostessy spoko, ubrane gustownie i ładne. Oby więcej teamów miało takie podejście do tematu to nasze wyścigi od razu byłyby atrakcyjniejsze. Zarzucacie im że reklamują ubojnie drobiu - Rossi długo reklamował kiełbasy WUDY a tytularny sponsor Yamahy Stelirgarda - mleko!!! Ważne aby sponsor pomagał w sezonie. Pozdrowienia z Podkarpacia!!!
OdpowiedzUbojnia Drobiu to rodzinna firma Kondratowiczów - to dla wyjaśnienia. Z perspektywy lat ( już 15) na torze oceniam iż chłopaki stworzyli bardzo pozytywną atmosferę na paddocku.Mama - Zosia - (przesympatyczna) , tata - Mirek - gościnny i fajny człowiek towarzyszą zmaganiu synów na torach Europy. Do tego chłopaki po prostu SZYBKO jadą i nie gwiazdują. Zostali zauważeni w ubiegłym roku i uhonorowani mym skromnym pucharem, a w tym roku to rodzice dostali nagrodę Mariana za wkład w rozwój tego sportu i pomoc dla swych potomków. Mariusz i Marcin dają pozytywny przykład i wskazują atmosferę w jakiej powinno się rywalizować i spotykać na paddocku. BRAWA ! i wielki SZACUN.........
OdpowiedzCoś z podpisem nie wyszło :-)
Odpowiedz