Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeJa też go testowałem kilka dni. Fajny motocykl do codziennej zabawy po mieście. Silnik daje radę i daje dużo frajdy. Tylko w takich motocyklach oczekuję się fajnego wyglądu i dbałości o szczegóły. A tu z bliska rażą takie rzeczy jak kierunkowskazy z magazynu BMW wykorzystywane w innych modelach - mogły by być ładne klasyczne okrągłe np. pod kierownicą (niby można wymienić jak komuś się podoba), czy stręcząca puszka katalizatora i sonda lambda. A już najgorsze są w tym przypadku po posadzeniu tyłka za kierownicą te przełączniki ponownie z magazynu BMW. W normalnych moto one nie rażą ale w klasyku to profanacja. Do tego te plastykowe zegary. Człowiek od BMW powiedział mi że to związku z tym iż ten motocykl jest przewidziany do modyfikacji. Ok tylko kupowanie motocykla za ponad 60 tys tylko po to aby można było wyrzucić połowę rzeczy to lekki bez sens gdzie za 10-13 tys euro można już kupić bardzo dopracowanego cafe race. Sam mam nowego GS i Triumph, chciałem coś dodatkowego na miasto klasycznego z pazurem. Ale się bardzo rozczarowałem po bliższym kontakcie z tym motocyklem. A dla maruderów, pobyt na nie jest tak duży że aby go kupić trzeba czekać blisko 2 miesiące. Same BMW jest zszokowane zainteresowaniem tym motocyklem w europie
OdpowiedzAkurat popyt mnie nie dziwi, gdyż reklama i marketing tego modelu są znakomite. Fascynacji tym moto nie pojmuję, ale umiejętną sprzedaż produktu szanuję - to sztuka w każdej branży.
Odpowiedz