Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeJa także mam Versysa od roku, kupiłem nowy motocykl jeszcze za 23 tys, dokupiłem kufer 42 l i nową szybę MRA, seryjna zdecydowanie za niska. Wcześniej miałem ER-6N. Moje wnioski: motocykl genialnie wyważony, choć znacznie cięższy od er-6, w korkach w Warszawie jeździ się nim o niebo lepiej niż małym er-6, jest bardziej zwinny i bez porównania bardziej elastyczny, co mnie zaskoczyło. Wysoka kierownica i wysoka pozycja w siodle=przelatujesz nad lusterkami aut i masz doskonałą widoczność. Nie odczuwa się jazdy z pasażerem, niskie zużycie paliwa, wg mnie około 4,5 l. Najprzyjemniej jedzie się Versysem około 120km/h, choć i przy 170 nie czuć dyskomfortu. Minusy - dla mnie o jakieś 2 cm za wysoko jest siodło (176 cm wzrostu), co odczuwam, gdy muszę się zatrzymać na dziurawej drodze - łatwo o wywrotkę, ale jak ktoś ma za dużo o 1800 zł, jest niższa o 5 cm. Dokucza brak centralnej podstawki. Nie polecam Versysa miłośnikom ścigaczy, bo nie do takiej jazdy go stworzono. Generalnie - jak dla mnie genialny, elastyczny i zwinny motocykl. V-strom to chyba jedyna konkurencja dla Versysa i to tylko dlatego, że wygodniej się na nim siedzi.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza