Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeJa przez 1 pe³ny sezon je¼dzi³em na zmianê VTX 1800C i Goldasem 1800 (mia³em oba). I co¿, ró¿nica jak cholera. Goldas jest od 1000 obr/min jak lokomotywa i nie wa¿ne, na którym biegu jedziesz. Praktycznie brak wiatrów do prêdko¶ci podró¿nych (np. do 150 km/h) do tego super dzia³aj±cy (powtarzam DZIA£AJ¡CY JAK TRZEBA - nie jaka¶ puszka z kabelkami ze sklepu za 800 z³) interkom i cb-radio - to rewelacja!!!. VTX 1800 choæ mocny silnik i piêkny d¼wiêk to zosta³ ofiar± (sprzedany) po 4 latach uje¼d¼ania. Gold Wing - KING TOTALNY !!! A spalanie i w VTX i w GL ok. 6,2 l/100. Jak kto¶ ma wiêcej to nie umie je¼dziæ tymi sprzêtami tylko je katuje na obrotach. Te motocykle je¼d¿± naprawdê szybko na niskich obrotach, a wtedy spalanie ... jak wy¿ej!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza