Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeJa przez 1 pełny sezon jeździłem na zmianę VTX 1800C i Goldasem 1800 (miałem oba). I coż, różnica jak cholera. Goldas jest od 1000 obr/min jak lokomotywa i nie ważne, na którym biegu jedziesz. Praktycznie brak wiatrów do prędkości podróżnych (np. do 150 km/h) do tego super działający (powtarzam DZIAŁAJĄCY JAK TRZEBA - nie jakaś puszka z kabelkami ze sklepu za 800 zł) interkom i cb-radio - to rewelacja!!!. VTX 1800 choć mocny silnik i piękny dźwięk to został ofiarą (sprzedany) po 4 latach ujeźdźania. Gold Wing - KING TOTALNY !!! A spalanie i w VTX i w GL ok. 6,2 l/100. Jak ktoś ma więcej to nie umie jeździć tymi sprzętami tylko je katuje na obrotach. Te motocykle jeźdżą naprawdę szybko na niskich obrotach, a wtedy spalanie ... jak wyżej!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza