Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeJa miałem dwu-cylindrową , dwu gaźnikową Jawę Twin Sport 350 - leciała swobodnie 160 km/h i była cięższa od MZtki o dobre 50 kg. W dwie osoby z bagażem leciała bez problemu 140 km/h. Mankamentem była regulacja gaźników. No i jednak wolę czterosuwy :)
Odpowiedz(Seryjne) 27KM to zdecydowanie za mało żeby zamknąć prawdziwe 160km/h. Dla tylu potrzeba coś w okolicy 40KM. Więc Jawa musiała być zdłubana, a licznik musiałby pokazywać ponad 170 żeby to było realne 160. Taka natura analogowych liczydeł, pokazują prawdę tylko w środku zakresu.
OdpowiedzKolego wystarczy te 27KM. Prawdą jest tylko to że musiała być dobrze wyregulowana i zapłon na tip top ale jak ktoś miał jawę lub ćz to ustawianie zapłonu zazwyczaj miał opanowane😉. No i ten dźwięk szczególnie na obciążeniu😃😃 no coś pięknego.
OdpowiedzNiezly z ciebie fantasta !!! Ha ha 160 km/h Ha ha ha ale mnie ubawiles az do lez! Chyba na lince holowniczej za MiG 29
OdpowiedzPotwierdzam, 160 we dwóch bez problemu
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=mUyMVp8lMWg
OdpowiedzChyba z przepaści 160 km/h tą jawą.I jeszcze jedno.Jawa ma tylko jeden gaźnik a nie gaźniki
OdpowiedzGimbaza się odezwała. Wracajcie na swoje "hjosungi" z napisem Junak
OdpowiedzNie wiem jakimi zajazdami jezdziliscie ale swoją Cz 350 rozciągalem 160km/h a jawy 350ts były szybsze. Niestety większość lepakow nie potrafiła nawet zapłonu dobrze ustawić nie wspominając o prawidłowym złożeniu silnika. Pozdrowienia dla znawców tematu.
Odpowiedz