Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Poka¿ wszystkie komentarzeJa komentarz mam taki ¿e tak samo jak komentarze w sieci spad³ poziom merytoryczny u¿ytkowników motocykli. Kiedy¶ je¼dzi³em po zlotach i ka¿dy wiedzia³ jak ustawiæ zap³on w junaku czy mz-cie. Teraz dyskutuje siê o tym czy lepszy jest kask za 1000 czy za 2000. Praktycznie niewiele osób wie co to jest pilot albo mieszanka podstawowa. Niestety co raz wiêcej je¼dzi gamoni tylko dlatego ¿e modnie pokazaæ siê z kaskiem w korporacji - to ¿e guma zciuchana na ¶rodku nieistotne, wa¿ne ¿e jestem jak z synów anarchii. Swoj± drog± to niez³y hit. g.... na gównami. I te fanpejd¿e fejsbukowe idiotów którzy nie wiedz± ¿e istnieje co¶ takiego jak easy rider....
OdpowiedzA co to ten pilot bo nie wiem ??
OdpowiedzDobrze Ty siê czujesz?, umiesz pisaæ po Polsku? i po trzecie w MZ-cie nie trzeba ustawiaæ zap³onu bo jest elektroniczny..
Odpowiedzg³upi czy udajesz? W³asnie rafa³ idealnie opisa³ takie osoby jak ty g.... do powiedzenia a najwiecej szczekaja. Zap³on elektroniczny by³ montowany dopiero w modelu etz i to nie w ka¿dym i tez sie go dawa³o regulowac
OdpowiedzWiesz o co mi chodzi czy bêdzie grane czepianie siê s³ówek?
Odpowiedz