Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 42
Pokaż wszystkie komentarzeJa dzisiaj byłem na zmianie łańcucha i przedniej zębatki i mi policzył gostek 160 zł. Co do prędkości to mi "autoryzowany" mechanik powiedział, że na 50 ccm więcej niż 60-70 nie pójdzie. Neken z resztą nie ma żadnych blokad, a zmiana modułu nic podobno nie daje, więc ja z niego zrezygnowałem ;] Jedynym wyjściem byłoby przerobienie go na 80 ccm, BO 125 CCM TO JUŻ TROCHĘ ZA DUŻO JAK NA NEKENA. 80 ccm jest NAJBEZPIECZNIEJSZYM rozwiązaniem, jeżeli stawiasz na trwałość !!! Jedyne co mi robił oprócz łańcucha, to coś pomajstrował przy gaźniku i teraz poniżej 30 jest jak żyleta, a dalej jeszcze łatwiej się rozpędza. Pozostaje mi tylko sprawdzić na GPS ile teraz idzie; poprzednio wyciągnął ok.62 km/h. A co do jazdy na asfalcie to na każdych oponach, może oprócz crossowych na piasku lub żwirze można się nieźle wypier****ć ;] BTW na allegro.pl faktycznie jest wszystko do Nekena, ale mnie niektóre ceny przerażają ;]
OdpowiedzWitam także posiadam Nekena 72cc , mówicie że nie ma blokad kupiłem go już z wymienionym cylindrem na 72 i musze go docierać powie mi ktoś ile km musze pokonać żeby go wystarczająco dotrzeć?
Odpowiedz